přestavba CEEDa na LPG

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

přestavba CEEDa na LPG

Příspěvekod greenca » 23.06.2008 21:13

Z důvodu stále rostoucí ceny pohonných hmot uvažuji o přestavbě svého CEEDa na LPG,ale zajímalo mne jak by to bylo se zárukama a proto jsem kontaktoval přímo KIA MOTORS.
Na otázku jestli nemá KIA MOTORS nějakou smluvní firmu ,která provádí přestavby vozů na LPG a jak by se přestavba dotkla záruky mi přišla tato odpověď:

Žádnou spolupráci s úpravci na LPG nemáme.

Zákazník si provádí úpravu na vlastní riziko.

Záruka mu tímto krokem automaticky nepadá, avšak jakákoliv závada způsobená používáním vozidla na neschválené palivo (LPG) bude zamítnuta na garanci, stejně tak i závady způsobené instalací LPG systému. Jinými slovy bude se individuálně posuzovat, zdali LPG mohlo mít vliv na vznik závady. Příklad: Podpálené ventily či vadné vstřikovače nebo vadný katalyzátor bude na G zamítnut, ale ložisko v kole určitě systémem LPG ovlivněno nebylo.



S pozdravem



Ing. Martin Kulhánek

Vedoucí technické sekce

KIA MOTORS CZECH s.r.o.

V Oblouku 128

252 43 Čestlice
Czech Republic

Jinými slovy je po záruce.
Je škoda,že KIA nenabízi pohon na LPG u CEEDa přímo z výroby.
Pokud někdo též zvažuje přestavbu svého vozu na LPG,tak snad mu tato odpověď pana Kulhánka pomůže při rozhodování.
greenca Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 144  Témata: 3
Registrován: 27.02.2008
Bydliště: Nové Město na Moravě  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Snad letos