Korekční tužka na lak

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Korekční tužka na lak

Příspěvekod klobi2664 » 19.07.2008 18:19

Jelikož mi nějaký zřejmě závistivec obtáhl auto zřejmě klíčem, byl jsem nucen si koupit korekční tužku. Po koupi jsem ale zjistil, že na obalu nějak chybí návod. Touto cestou bych chtěl poprosit o radu někoho kdo ji už využil jak se s tím zachází. díky
klobi2664 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 18  Témata: 1
Registrován: 10.01.2008
Bydliště: Milovice  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod Most » 19.07.2008 19:12

Poskozene misto je ocistit a odmastit (např. technickym benzinem), po vyschnuti se poskozene misto pretre korekcni barvou. Pokud je to mozne pouze poskozene misto. Po zaschnuti se opravene misto pretre bezbarvym lakem (mel by byt soucasti). Po dokonalem protvrdnuti je mozne opravu zalestit lestici pastou.

(Pry i pri nejvetsi peclivosti jsou podobne opravy, zejmena u metaliz, obvykle viditelne, patrne)
Uživatelský avatar
Most Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 1
Registrován: 13.06.2008
Bydliště: Most  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2008)
97000 km @ 7.4 l/100km

Příspěvekod Beda » 19.07.2008 21:05

Presne tak, korekcni tuzka je hodne videt :( spis doporucuji to zkusit nejdrive jen rozlestit ;)
Uživatelský avatar