ventilace

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

ventilace

Příspěvekod rejze » 25.03.2017 21:34

Jakym zpusobem nastavit ventilaci, aby nefoukal vubec zadny vzduch? Ve zkratce popisu situaci... Jedu po dalnici, klimatizace vypnuta, ventilator je off, ale z venci fouka pomerne silne vzduch (asi naporem). Muzu uzavrit bocni vydechy kolecky a stredove posunutim jezdce doleva. Pokud k vydechu prilozim ruku, tak stejne citim mensi pruvan. Cele je to doprovazeno svistenim vzduchu ve ventilaci. To je normalni? U BMW kdyz vypnu ventilator, tak se zavrou klapky a dovnitr nejde zadny vzduch, u VW je to myslim stejne. Tohle chovani mi prijde trochu jako u Skody 120. Jinak se jedna o Ceed SW MY 2017
rejze Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  Témata: 1
Registrován: 25.03.2017
Bydliště: in the middle of nowhere  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: ventilace

Příspěvekod srek79 » 27.03.2017 21:41

Napadlo mě takhle v rychlosti přepnout na vnitřní okruh s ventilátorem OFF...?
Kia Ceed SW II, 1,4 CVVT, Comfort plus (2013)
Kia Sportage 1,6 GDI, Exclusive, 2019
srek79 Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 45  Témata: 1
Registrován: 02.01.2014
Bydliště: Rakovnicko  Czech Republic (cz)

Re: ventilace

Příspěvekod rejze » 01.04.2017 11:55

problem je, ze on po par minutach ten vnitrni okruh vypne
rejze Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 2  Témata: 1
Registrován: 25.03.2017