Problémy s připojením k wifi

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Problémy s připojením k wifi

Příspěvekod ALDA._ » 21.07.2019 16:28

Zdravim,
mam noveho Ceeda SW s navigaci. Propojeni s bluetooth je bezproblemove. Na mobilu mam nastaveno, ze po spojeni auta s mobilem se mi na mobilu spusti hotspot - take bezproblemove. Hotspot se spusti, ale auto se k wifi pripoji tak 5x z deseti pokusu. Kdyz se pokusim pripojit manualne, napise to, at zadam sitovy klic (ktery uz tam ale byl z predchozich jizd). Po zadani klice (hesla) to napise, ze je chybne, at zadam znova... Auto chcipnu, nastartuji, zadam heslo a najednou se pripoji...
Pak to treba 2x pripoji automaticky a pak zase musim vse znova zadavat... Stve me to.
Tovarni nastaveni toho "tabletu" jsem zkousel. Nepomohlo to.

Mate taky takovy problem?

Zitra zkusim zavolat dealerovi, jestli o tom problemu vi a jestli nemaji novy firmware tohi infotainmentu...
Kia Ceed SW 1.4 T-GDI
ALDA._ Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 11  Témata: 1
Registrován: 02.07.2019
Bydliště: Litoměřice  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Problémy s připojením k wifi

Příspěvekod MP1 » 21.07.2019 20:18

Skús s iným telefónom. Môže byť problém tam. Ak už pýtaš pomoc, treba napísať viac informácií - model, operačný systém, custom rom áno /nie.
Ja by som ešte skúsil aktualizovať navi.
ED 1.6 CVVT automat / JD SW 1.6 GDI automat / JD FL 1.4 CVVT / CD 1.4 T-GDi/ Proceed 1.4 T-GDi / XCeed 1.5 T-GDi Gold / Xceed 1.5 T-GDi GT-Line
MP1 Muž
Fanda vozů Kia