Tak i mně se rozblikal pravý světlomet. Závadu jsem reklamoval 9. 10. 2017, ani to nechtěli vidět, hned jsem dostal zakázkový list s tím, že si mám počkat tak 14 dní. 10. 11. jsem se telefonicky dotazoval na stav, bylo mi řečeno, že ještě tak týden. Dnes, tj. 29.11. už jsem to nevydržel a osobně jsem se zastavil v servisu. Jezdím totiž denně do práce ráno za tmy a za tmy se vracím, takže jsem si takto poblikával téměř 2 měsíce takřka denně. A příjemné to není ani pro mě, ani pro protijedoucí šoféry, to si jistě dovedete představit...
Bylo mi řečeno, že světla nejsou, ale že přijdou v pátek, takže jsem objednán na úterý 5. 12.
Na co se chci zeptat: Dle zákona na ochranu spotřebitele, neměla by být reklamace vyřešena do 30 dnů? Pokud ano, jakou kompenzaci mohu nyní na servisu nárokovat, když čekám téměř dva měsíce? Ani slovo omluvy za dlouhou prodlevu, případné pokuty by mi jistě taky nezaplatili. Toto jednání se mi opravdu nezamlouvá.