od dany01 » 02.11.2019 21:53
melon neber to v zlom , zas je to tu dookola - maš iny systém, iny typ auta, a davaš tu rady ak to je. tento d6 temp je uplne niečo iné ako máš ty - 2x egr, 11 snimačov na vyfuku, milion snimačov na motore,iny Common rail, elektricky riadené turbo,iny systém riadenia chladiacej kvapaliny, atd.....velmi vela dalších vecí....
ten smrad tam je a mal som ho aj ja ked sa vypaloval katalizátor s DPF 1 krat a ešte par krát potom, šiel som v zapche alebo na semafore stal, proste sa to musí ludovo povedané "vysmradiť" po pár vypaleniach to zmizne, je to nové - ten prvý valec za turbom je oxidačný katalizator kde vzniká vysoká teplota ktorá štartuje regeneráciu DPF, čo je hned za katalyzatorom. pri cca 800 km si mal 2 regeneráiu, mne to smrdelo 1 krat pri 420 l, druhy cca 800 km, potom som to ešte par krat vystihol ale už neviem kedy regeneruje a ani na spotrebe to neviem odsledovať, neriešim nakolko jazdím iba dialnicu a tam priestor na regeneráciu ma kedy chce.
Ked bude nejaký funkčný OBD člen , rad si ho po rade kupim.