Rastiksvk píše:To ti ani povedat nemoze europska norma hovori jasne : kazdy si moze doniest svoj material do servisu a servis to musi akceptovat samozrejme olej zabaleny atd tak isto ti musi servis zabezpecit vyhlad na vozidlo to znamena ak servis nema vyhlad na vozidlo nejake sklo a pod na tvoje poziadanie ti musi dovolit byt pri vymene resp prehliadky pri vozidle samozrejme tak aby nevzniklo bezp riziko ... O chvilku pojdem na 2 garancnu a budem chciet byt pri vymene oleja a tu uz len z dovodu ze pri 1 ganacnej som mal olej nad rizkou max co je neakceptovatelne proste debili ked nevypustia vsetko nevedia kolko doliat aby bolo dobre a aby nejaky ten litrik si nechali
zial to je take slovenske
a kde Ti to robili ?
mne bolo umožnené byť pri aute, ale popravde toto by ma nenapadlo ... ja myslím, že mne vypustili kompletne všetko, lebo to už len sem tam kvapkalo na konci... inak starý takmer ani nebol zahumusený.
a áno otázka padla aj na donášku oleja a filtra zákazníkom...dá sa, ale zaznačia to do servisnej knižky a že zákazník resp. ten od koho to kúpil má potom zodpovednosť, ak by nastal problém...takže chápem to tak, že záruka ako taká nepadne, ale je ťažšie dokázať im ich pochybenie asi
no ktovie ako by sa vyjadril právnik na túto tému...ja ale zatial nešpekulujem, to skorej vzduchový a pelový filter možno donesiem