Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Aha tak, uz som sa zlakol. No je to skoda kazdopadne, nechapem preco to nespravili aj pre 1.6 GDI. Ved karoseria musi byt rovnaka a ziadne homologizacie nie su potrebne...
Naposledy upravil melonsvk dne 22.03.2017 10:44, celkově upraveno 1
Kia Rio 1.4 CVVT (2013) Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016) Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)
V GT Line jsou jen dvě motorizace a to: 1.0 T-GDI (benzin, 3 válce) a 1.6 CRDi (nafta, 4 válce). Ta poznámka v závorce byla jen taková vsuvka, že trojhrnec nikdy, ale nebylo tím myšleno, že 1,6 CRDi má jen 3 hrnce). Ješte to editnu, aby nedocházelo k omylu.
melonsvk píše:Aha tak, uz som sa zlakol. No je to skoda kazdopadne, nechapem preco to nespravili aj pre 1.6 GDI. Ved karoseria musi byt rovnaka a ziadne homologizacie nie su potrebne...
teba sa to netyka. ty aj tak beries jedine pro cee´d GT
Sucasnost: Rio III 1.25 CVVT, 62,5 kW Minulost: Sephia 1.5, 59 kW
Tak v sobotu si pro něj jedu. To bylo nějaký rychlý. Už se nemůžu dočkat. Konečně zase voňavý benzín. Už té nafty mám za deset let dost, sice bez poruch, ale na mé ježdění mi stačí benzín.
Ceed SW 1.6 GDi KCS TOP 2017
„Nepotřebuji moc, jsem ochoten se spokojit s nejlepším“
zkontroluj si jestli lícujou dveře k blatníkům, já měl obě auta nějak divně spasovaný a doporučuju ať ti auto zvednou, protože oba ceedy měli poškozenou antikor ochranu na spodku, respektive hala bala z výroby, takže se to muselo opravit a lepší hned. Taky si to fakt oblez, já našel poškozené dveře na laku ve výšce 3cm nad prahem.. a jak sem to dovezl dom už bylo pozdě to reklmamovat. Asi s tím někdo něco trefil, nebo nějakej sutr na kamionu.. Prostě se nespolehej že to je na 1000% a raději si dej ten cas a hezky si to projde s lampickou na světle.
Tak už je doma. Trošku nezvyklý ticho při jízdě, jsem byl zvyklej na větší kravál v mým dvoulitrový dieselu. Ale jinak paráda. Musím si zvyknout, že to netlačí do sedaček. Stejně jezdím na pohodu. Už se těším na nějaký výlet. Zejtra to s maminou projedeme.
Ceed SW 1.6 GDi KCS TOP 2017
„Nepotřebuji moc, jsem ochoten se spokojit s nejlepším“
Děkuji. Mám HDI. Já už jezdím jenom na kochání . Benzín s turbem jsem v žádném případě nechtěl. Kia byla jasná volba. Sportage mi neprošla,tak jsem pořídil Ceeda. Chci si ho nechat co nejdéle.
Ceed SW 1.6 GDi KCS TOP 2017
„Nepotřebuji moc, jsem ochoten se spokojit s nejlepším“
Ja mam teda par dni Ceeda s 1.6 CRDi + DCT a ako vodic odchovany na atmosferach mozem povedat, ze ten tah je hodne subjektivny. Dlho som mal Rio 1.4 CVVT a teraz pri kickdowne mam pocit, ze pri 80-120 taha CRDI slabsie ako CVVT, aj ked casovo som si o nejake 2 sekundy polepsil. Cele je to o tom pocite, ked turbo fukne dole, vyhoni krutak a oprie ta do sedacky. A ked uz povoluje krutak a nastupuje vykon, tak sa cloveku zda, ze to vobec nejde
Kia Rio 1.4 CVVT (2013) Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016) Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)