Sú to konkurenti, segment B nižšia trieda -rio-fabia, segment C nižšia stredná trieda -golf -octavia- ceed, segment D stredná trieda passat-superb-optima -a4
Čiže sa môže octavia naparovat koľko chce a môžu jej urobiť 2m previsy vpredu aj vzadu stále to len bude trieda golfu a ceeda
A k skúsenostiam, keďže mám k dispozicii resp môžem jazdiť tieto modely( ale nechcem len v nutnom prípade
) octavia II 2.0 tdi a 1.2 tsi, a kodiaq 1.4tsi
Dieselova svokrova octavka.mala pred ukradnutim 290 tis km 3ti motor a 2 prevodovky, je to *** ale svokor si ju chválil, a asi bude 3 generacia
1.2 tsi pri 6tisic km preskocili rozvody, pri 9 tisíc znova.Potom už dali nejaké vylepšené napinaky,pri 12 tisíc km porucha regulatoru turbíny, 25tisic km reklamácia pri nadmernú spotrebu oleja 0,7 l na tisíc km, ( po zhodeni hlavy zistené nadmerné množstvo karbónu a poškodené steny valcov) výmena motora, momentálne 70 tisíc km ísť- ide ale také kktiny že keď je vlhko nefungujú poriadne ovládanie okien, káble strašne chutia kunam 4x
kodiaq 1.4tsi dsg 5700 km tu už je vidieť posun vpred celkovo, na tom si aj rad zajazdim, automatické prepínače dialkovych dobre vyladene. Motor ťahá prekvapivo dobre pri 2 osobách, pri plnom zaťažení už mu dochádza dych,spotreba ok, momentálne v servise kvôli dsg, neradi párne kvalty, podľa servisu len nejaká softwarova chyba, ktorá trvá už 2 tyzden
a keď poviem ze škodu ani zadarmo tak mi je naznačené že sa v tom nevyznám, a že za auto ktoré chcem teraz objednať by som mal 2,5 kodiaqa
Huawei MATE 9 pomocou Tapatalku