Motor za studena zhasíná při jízdě.

Sekce pro specifické dotazy k vozu cee'd SW.

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 28.07.2022 14:26

Kral_Lesa píše:Chápu.. Je to možné, ale mně to třeba nerozvítilo kontrolku motoru ani s těma korekcema v maximu.. nebo když to psalo chybu s lambdou.. Což by asi mělo? Ale nevím.. Taky je možné, že praskla žárovka pod kontrolkou? :D

A k těm 3.5 tisíc otáčkám, tam si maximálně říkám, že tlak oleje ten ventil třeba otevřel? Ale to jen hádám a netuším, jestli to tak může být.. Každopádně jediné, co mi je divné, tak, že za studena to jelo dobře.. Možná za to taky může vyšší tlak oleje? Nebo něco takového?

Je to zajímavé.. ale hlavně ať to tak už zůstane a je v pohodě :D Škoda, že jsem to nezkusil dřív, než jsem vyhodil tolik peněz oknem.


Prachy jsi az tak nevyhodil , ta lambda by zdechla na 100% casem , praskle svody jsou problem, ktery se musel resit , rozvody take , spise je skoda ze to melo napadnout mechanika a ne to odbyt tvrzenim ze to tak blbe ma jezdit....
No za studena to cvvt chodi jinak z duvodu vnitrniho EGR , ktery se plne vyuziva v rozsahu cca 2000-4000 ot/min (presny cislo bych musel dohledat) a ve vyssich uz zacina obohacovat smes i za tepla a pri plne otevrene klape zveda vykon uz jen pridavanim paliva a obohacovanim smesi z duvodu chlazeni katalyzatoru. Takze je mozny, ze se solenoid kousnul v krajni poloze, ktera je vychozi pro studeny motor. Ale to uz jsou spekulace : )))
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 28.07.2022 20:10

Jop, svody a lambda v poho :) Ale to mám ještě 2 MAP senzory, pak jsem kupoval senzor na teplotu chladící kapaliny, .. a především je spousta peněz v tom, že jsem nejezdil do práce tak jak bych měl, takže jsem přišel o hodně :) Bál jsem se, že bych to auto zničil ještě víc, když jsem nevěděl co tomu je.. Teď to budu muset dohnat.. Pokud teda nevyjde cena PHM na 90,-/l jak tu některé servery hlásají :D To pak jezdit asi nebudu :D

Odpoledne jedu do Hradce pro mamku, tak schválně zkusím napálit klimu na maximum, jestli to celou dobu pojede dobře.. + ještě zátěž v podobě mamky, to taky něco výkonu sebere.. :) Ale co jsem zatím zkoušel, tak to bylo ok.. a nebyl tam ani ten kopanec v 3.5 tisících, ale celkově to táhlo i od nižších otáček plynule, bez škubání.. řekněme.. třeba od 2 tisíc.. Zase nechci ten motor trápit podtáčením..

Ozvu se za pár dní, jestli je vše v pořádku.. Se smůlou co v životě mám, bych se nedivil, kdyby si to auto ze mě jen udělalo srandičky :lol:

NTY by prý měla být nějaká podznačka NGK, takže by to teoreticky nemusel být úplný šmejd.. i když cenově je to trochu zvláštní.. Spousta těch solenoidů stojí třeba 1.500, 2.000,-, nekteré i víc..

EDIT -> Tak už to auto zase nejelo.. a se zapnutou klimou jsem pomalu nevyjel ani kopec na trojku.. na dvojku ano, ale bez snahy ani trochu akcelerovat.. přitom ten samej jsem odpoledne vyjel i na čtyřku.. :)) :lol: Už na to asi nemám nervy.. To auto si ze mě dělá vyloženě prdel..
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 29.07.2022 06:56

Kup kontox , uplne vypoj baterii , jednen po druhem vytahni vysechny el. konektory , prostrikej samce i samici. Nezapomen na jednotku (nestrikat na horky motor : )
Meril jsi cidla vzduchu viz vyse?
Odpoj hadici sani aby vide lna klapku a se zapnutym zapalovanim ,ale vyplym motorem proslapni plyn na podlahu, chodi klapka plynule bez cukani od uplneho zavreni do otevreni?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 29.07.2022 13:24

Ještě na to teda mrknu no.. Jen už ztrácím motivaci.. A je to takové zvláštní.. Fakt to jelo skvěle, tak jako nikdy..
Můžu použít ten kontakt sprej od Sheronu? Nebo mám koupit ten, co píšeš?

Zkontroluju tu klapku a i ty tlaky, jak jsi psal a ozvu se..
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 29.07.2022 14:04

To neni zaklety zamek , ale jen auto , pokud jednou jede a podruhe ne, tak to znamena ze nema fatalni zavadu , ale jen neco hapruje. To najdem : )
Klidne pouzij ten sheron.
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 30.07.2022 01:58

No, tak video z chodu klapky mám zde.. Zezačátku je tam plynulé sešlápnutí pedálu až nadoraz a plynulé puštění.. Aspoň v rámci plynulosti mé nohy.. samozřejmě to trochu cuká :) A pak tam je i nějaké to rychlé sešlapávání a pouštění.. Ten divný pisklavý zvuk takhle vydává.. jen na mobilu je teda víc hlasitý, než v realu.. Ale mechanik psal, že to je normální.. https://icedrive.net/s/1v3j9Ng47fuS4z6XPjfW6S6jBz5y - Kdyby se video nechtělo přehrát, tak stáhnout, funguje.. jen ten přehrávač občas na Icedrive blbne.

Intake tlak a baro tlak při plném plynu byl, stejný.. oboje 99kpa.

No, každopádně jsem asi objevil problém.. Jak to jelo dobře, tak jsem to napichoval a koukal na chyby, žádné..
Večer jak to nejelo, tak jsem to nenapíchl, ale udělal jsem to teď, aniž bych startoval.. Byla tam uložená čekající chyba..
P0132 - Heated oxygen sensor (H02S) 1, bank 1 - high voltage
Po nastartování a trochu projetí, se potvrdila.. Smazal jsem jí.. a objevila se znovu.. a zase je v čekání.
Když jsem koukal na grafy z live dat, tak vypadala že funguje normálně, ale viděl jsem u ní i hodnoty 1.2V

To tedy co? Úplně nová lambda je vadná? Nebo je problém jinde? Konektory i kabely vypadají v pořádku.. žádná rez, ani bordel, nikde nic ošoupaného ani přetrhaného.. Další možnost je, že by byla zase díra ve svodech nebo leak vstřiků? Aspoň podle internetu.

Kontrolka motoru nesvítí.

Edit #1 -> Kontroloval jsem svody, nikde jsem žádnou prasklinu neviděl.. a ta část, co je svařená, vypadá v pořádku. Ale když o tom přemýšlím, kdyby byla někde díra a přisával se vzduch, tak by to šlo spíš do nízkých hodnot, ne do vysokých, že? ..

Zítra v 10, jedu za tím mechanikem co to svařoval, že to napíchne a mrkne na to.. Jsem rád, že mě vezme, i když už nemám peníze :D

Edit #2 -> Mám tu ještě video z jízdy.. Zahřáte auto. První polovina do 10:00 minuty je město + rychlodráha bez klimatizace..
Od cca 10:15 se otáčím na nadjezdu a zapínám klimu na max.. a jedu zpět přes rychlodráhu, pak město na benzinku, kde to vypínám.
Cca v 10:30 je vidět snaha o zrychlování a lambda 1 jde až na 0.9V. Nevím jestli je to vidět i někde v tomto videu, ale viděl jsem v dia jednou i hodnotu 1.2V, tuším, že se to objevilo nedlouho potom, co jsem nastartoval zahřáté auto a šlo to na volnoběh, to nahráté na videu ale nemám.
https://icedrive.net/s/QbCNgw6iy3775j5kakCRjxjDvhDf
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 30.07.2022 09:15

jo to piskani je normalni , klapa chodi dodle vseho pekne. Ale to vysoky napeti z lambdy je teda zarazejici. Nehlasi to misfire? Zeby tam byl leak nebo nezapal? Asi nemas naradi na vytazeni svicek jestli neni nektera cerna jak bota?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 30.07.2022 17:11

Misfire to nehlásí, mechanik zkoušel prohodit cívky, odpojovat je, odpojovat vstřiky a připojovat.. Všechny vypadají funkční.. Svíčky nejsou očouzené, vypadají dobře, najeto nebudou mít víc jak 5t km. Lambdy jsou prý v pořádku, napětí na konektorech i odpor lambd.. Volal s několika lidma.. Ale na nic konkrétního se nepřišlo..

Jediné co, tak jeden kolega to tipoval na špatné vstřiky.. A on si zase myslí, že by mohly špatně pálit svíčky..
Dával jsem tam tyto Denso TT https://www.mroauto.cz/cs/katalog/tecdo ... 991/159359

Na test na výměnu budu kupovat klasiku ala NGK (ty tam byly i předtím) https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detai ... 1578/40898

Pokud se svíčkama nic nezmění, tak nechat zkontrolovat vstřiky, popř. koupím 4x https://www.mroauto.cz/cs/katalog/detai ... 74/2595614

A pokud ani to nepomůže, tak se prý pokusí domluvit s kamarádem, co se vyzná hodně v autoelektrice.. Možná je někde nějaký zkrat nebo něco..

Chybu s High Voltage lambdy smazal, projeli jsme to, uznal, že to absolutně nejde za plynem.. ale chyba se mu pak už neobjevila..
Teď jak jsem dojel domů, tak jsem to napíchl a je tam znovu.

Edit #1 -> Ještě mi volal, že se bavil s dalšíma kolegama a někdo nadhodil senzor kliky / vačky.. Což v symptomech má taky špatnou akceleraci.

Edit #2 -> Vrátil jsem tam původní senzor vačky, auto zase jede dobře, i s klimou (ujel jsem asi 50km), tak uvidím, jestli to zase začne zlobit..
Chyba s High Voltage u první lambdy ale zůstává.. Všiml jsem si, že když jsem dal klíček na polohu ON (nenastartoval), tak hodnota první lambdy byla 1.25V.. Po nastartování pochvilce klesla a kmitala mezi 0 - 0.9V, za jízdy to přes 1.0V neskočilo.. Přijde mi, že jen při startování to leze až moc nahoru k 1.0/1.25V.. a pak to padne a kmitá 0 - 0.9V .. Čím to může být? Že by leak vstřiku?
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 30.07.2022 19:12

No sensor vacky... to by vetsinou byl zapis v chybach a nejelo by to ani ve vyssich tockach.
Jakou teplotu uklazuje cidlo v katalyzatoru? Mela by odpovidat okolni teplote +- stupen. Pote nastartuj a sleduj na volnobehu jestli teplota stoupa linearne do alespon 400°C (to uz m lambda pracovni teplotu) nebo to nejak blbe.
Jestli potom neni problem s vyhrivanim sondy neb napeti nad 1V se muze vyskytnou leda uz studene sondy, za tepla uz ne. (za predpokladu ze je sonda ok)
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 30.07.2022 22:30

Tady je pár vypnutí a startů, když bylo auto ohřáte https://icedrive.net/s/33k8vv4AVv3g3Wwy3BTWFYNGRCG3

To auto dneska nejelo ani v těch vyšších točkách, nebyl tam takový ten škub na 3500 otáčkách.. než jsem vyměnil tu vačku..

Samotný ten senzor vačky co je originál je trošičku jiný, je tlustší a řekl bych, že i tak o milimetr delší.. značka BOSCH.. Ten novější od Helly, je užší a má takové větší plastové drážky.. viz. níže, když se podíváš na ty odkazy..

Kupoval jsem tento https://www.mroauto.cz/cs/katalog/tecdo ... 94/2242722 a originál vypadá taky tak, jako je ukázaný tady u té Helly, ale v reálu mi přišel jiný (ale tec-doc číslo sedí), který vypadá takto https://cdn.autodoc.de/thumb?id=7295785 ... f=94077829 / https://cdn.autodoc.de/thumb?id=7295785 ... f=94077829


Jinak v konektoru lambdy bylo 12.6V, vyhřívání té lambdy mělo 9.6 ohmů, byla ale ohřátá jízdou.. zastudena jsem u ní naměřil myslím 8.6 ohmů..

Vyhřívání lambdy by ale psalo i chybu přímo s vyhříváním ne? Resp. ta minulá chyba se starou sondou byla -circuit malfunction.. a ta se vztahovala právě na vyhřívání lambdy.. Teď je to -High voltage.. jenže jen při startování.. za jízdy i na volnoběh to běhá 0-0.9V.. Nastartuješ a prostě to vyskočí na 1V, 1.2V a pak klesne na normální hodnoty..

Jedna věc mě k té lambdě teď napadla.. Původní originál měl okolo sebe takový kovový kalíšek, pravděpodobně je to nějaký heat shield? Když mi auto vrátil můj mechanik, tak už tam ten kalíšek nebyl.. Takže jí musel určitě odmontovávat a pak tam tu původní tak příšerně narval.. Některé lambdy se prodávají i s tím kalíškem.. Vypadá takto -> https://www.mroauto.cz/cs/katalog/tecdo ... 4/12546803 (akorát tahle Lambda je EURO 5 a já mám EURO 4).. K té Helle ale nebyl.. Nemůže tam chybět? Že se teď třeba abnormálně zahřívá? I když to asi ten High Voltage nevysvětluje.. Ale mám pocit, že to ale ten High Voltage při nastartování udělá jen u ohřátého motoru.. Protože většinou, když jsem to nastartoval studené, tak tam ta chyba nebyla.. Objevila se až při dalších startech, kdy to bylo ohřáté..



Byl jsem to teď znovu projet.. Tady je video s daty jak jsi chtěl, https://icedrive.net/s/T62FuW4j67T4BTtA8hwTXuWSAkYk - studený start, prvních 10 minut je jen volnoběh a pozvolné samoohřívání.. Katalyzátor má zezačátku teplotu okolo 16°C víceméně jako byla teplota okolo.. a po startu se pozvolna plynule zvedá až k těch 400°C+ .. intake má trochu větší teplotu, auto nemuselo být úplně studené, chladilo se tak dvě hodiny (byl jsem předtím v obchodě) .. V 10 minutě vyjíždím, město, rychlodráha.. v cca 16 minutě tomu dávám plnej plyn, 160, lambda vypadá ok? .. Po 19 minutě zapínám klimu a jedu přes nadjezd zpět po rychlodráze, zase město a zaparkovat.. Kopce vyjíždím v pohodě bez ztráty výkonu i na čtyřku..

Celou dobu jelo to auto skvěle.. Auto jsem nechcípl, načetl jsem chyby a žádná tam nebyla.. Zhasl jsem motor, znovu nastartoval a opět tam vyskočila do čekání Lambda 1, High Voltage.. Takže přes ten 1V to pravděpodobně opravdu leze jen při nastartování.. ale při jízdě to neudělá..


Každopádně (nějak často tohle slovo používám), super, že tu všechno tak detailně vypisuju a že to tak detailně probíráme.. Prošel jsem starší příspěvky a koukej
Kral_Lesa píše:Tak jsem si dneska dal chvilku čas a vyčistil tu škrtící klapku co nejvíc to šlo. Rovnou jsem vyměnil i senzor polohy vačky a dal i nový MAP senzor. Pak jsem resetoval nastavení škrtící klapky. Uvidím časem jestli to pomohlo. Byl to trochu porod a i nějaká ta chladící kapalina tekla, ale na to, že jsem to dělal poprvé tak jsem spokojen..

Tenhle problém, že to auto nejede začal od doby co jsem čistil klapku a mazal její hodnoty, to už jsem říkal.. A jak čtu, tak v tu samou dobu jsem měnil MAP a i "preventivně" senzor vačky.. Čistě z nějaké mé logiky, pokud je ten senzor trochu jiný a pravděpodobně i o trošku kratší, tak i když je třeba úplně funkční, ale nemohl jen špatně číst a posílat data o poloze? Skrz vzdálenost, větší plochu oleje.. Občas se mu to dařilo lépe, tak to jelo, občas zase ne, tak to zase nejelo.. Nedává to nějaký smysl? Senzor vačky žádnou chybu neukazoval, vadný byl senzor kliky.. ale všude možně jsem četl, že když měním kliku, mám vyměnit rovnou i vačku, proto jsem to udělal.. V té době mě očividně rozdíl v tom jak vypadá moc nezajímal, protože mě doteď nenapadlo, že by v tom mohl mít prsty.. Řešili jsme tu MAP, klapku a vše ostatní okolo, jen ten vyměněný senzor vačky nikdy.. :lol:

Pokud to i dál pojede dobře, tak poslední otázkou je, proč nová lambda háže ten -High voltage..

Jinak s tou chybou mi to pak ukazuje v diagnostice, když chyby smažu a objeví se znovu - emisní testy takto
Obrázek
Ale netuším, jestli se tímhle má smysl řídit..

U chyby P0132 to jako možné důvody na google píše vadný samotný senzor nebo leak na vstřiku.. Proto mě pořád napadá, že teče nějaký vstřik? To si teda jen tak hádám :D Za jízdy mi přijde, že ta lambda funguje dobře.. Ale nevím.. Pořád se v tom tolik nevyznám.
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 01.08.2022 08:13

Muzem vyloucit situaci kdy se auto pozvolna nahreje na volnobeh a jede potom dobře nebo to nema souvislost?
Lambda vypada ze se ohriva normalne a chodi v klasickych napetovych mezich. Zkus pred nastartovanim nechat par sekund klicek v II poloze jestli se i v tom pripade chyba overvoltage objevi. Kdyz mas ten merak, zkus lambdu odpojit , mer odpor obvodu vyhrivani a pohybej s dratama od lambdy jestli se jeji odpor skokove nemeni.

Pokud by blblo cidlo kliky bude to blbnou nejspise porad i pri volnobehu a pochybuju ze by to s prekrocenim 3500ot mizelo.
svicky: no pokud by nepalily spolehlive , tak nebudou jednou tak a podruhe tak.
Prostrikal jsi vsechny konektory?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 01.08.2022 14:32

Myslím, že mohu vyloučit. Bylo vždy jedno, jestli to ohřeju a jedu nebo jestli nastartuju, počkám akorát třeba 20 vteřin na olej a jedu.. Jedno jestli jsem zapl hned klimu nebo jí nezapl vůbec.

Auto pořád jede v pohodě, od té doby co jsem vyměnil ten senzor vačky..

Co se té lambdy týče, tak teď po dojetí (cca 5km) jsem jí měřil odpor na vyhřívání, ukazovalo to cca 18.6 ohmů.. Když jsem hýbal s drátama, tak to skočilo třeba na 40, viděl jsem i 140 ohmů.. a pak to zase padlo na 18.. zkoušel jsem to mockrát, většinou se to drželo u 18.. Jenže ty piny od voltmetru jsou tak nešikovné, že je dost možné, že jsem tam při pokusu s tím hýbat jezdil a ztrácel kontakt.. Musím někde koupit nějaké ty aligator klipy..

Co se té -High voltage chyby týče.. Všiml jsem si následujícího..
• Děje se to když už je lambda ohřátá
A povedlo se mi natočit toto.. Přijel jsem už v ohřátém autě na parkoviště a zhasl ho, dal si cigaretu a po pár minutách ho napíchl a koukl na hodnoty.. Lambda měla cca 1.25V.. Nastartoval jsem, lambda pochvilce padla na klasické hodnoty.. Zhasnu motor, dám klíček do druhé polohy (nestartuji) a ta lambda si sama pomaličku vyleze zpátky k 1.2V (cca 2:05 videa).. Znovu nastartuji, zase spadne na klasické hodnoty, zhasnu, dám do 2. polohy a zase si sama vyleze k 1.2V (cca 4:45 videa)... viz. video https://icedrive.net/s/atjzT259RZGyZCVT7zBG81Bxb2X8

Konektory jsem ještě neprostříkal, chtěl jsem vidět jak se to auto bude chovat, když vrátím ten původní senzor vačky.. A prozatím to stále jede tak jak má..
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 02.08.2022 07:03

Jake napeti ve na akumulatoru pri volnobehu a kolik pri napr 2000-3000ot?
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod Kral_Lesa » 02.08.2022 20:38

Když jsem teď přišel k autu, trochu ho zahřál (5m volnoběhu), tak na volnoběh 12.48V, při 2500 otáčkách 14.18V
Pak jsem jel do uni hobby, asi 2km a zpátky.. A na volnoběh i při 2500ot, to bylo cca 14.07V+/-

Každopádně to auto stále jede tak jak má.. Takže nakonec musel být problém v tom senzoru vačky.. Netuším ale jak je to možné a proč při 3.5k otáčkách to auto jelo nebo občas jelo dobře hodinu neustále.. Ale teď to auto už pár dní jede pořád dobře.. (najeto přes 200km)..

Edit -> Dalších 100km cesta, pořád vše ok.
Kral_Lesa Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 89  Témata: 2
Registrován: 17.01.2022
Bydliště: Pardubice  Czech Republic (cz)

Kia cee'd SW (2010)
152000 km @ 9 l/100km

Re: Motor za studena zhasíná při jízdě.

Příspěvekod therion » 03.08.2022 09:01

Kurnik , ale to nedava smysl aby se to za studena chovalo tak a za tepla jinak jen kvuli sensoru polohy a navic bez chyb v pameti. To mi hlava nebere...
Uživatelský avatar
therion Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1105  Témata: 7
Registrován: 02.02.2018

Kia cee'd (2012)
100000 km @ 6.1 l/100km

PředchozíDalší

Zpět na ceed SW

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé