Kia Pro_Ceed GT

Sekce pro specifické dotazy k vozu PRO_cee'd.

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod snike » 17.02.2019 21:54

@rotoped64: Golf GTI ma stejny objem nadrze jako Ceed GT ... 50 litru ;)
KIA XCeed 1,6 T-GDI GPF 7DCT 150 kW Spring Edition žlutá Quantum 95.444 km ... Kanec klubuObrázek
Uživatelský avatar
snike Muž
Moderátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 6093  Témata: 86
Registrován: 02.10.2007
Bydliště: Praha - Horní Počernice  Czech Republic (cz)
2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1) 8. sraz Kia-Club.org (1)
9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1) 16. sraz Kia-Club.org (1)
17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1)

Kia XCeed (2021)
95444 km @ 8.00 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lebka75 » 17.02.2019 22:38

rotoped64 píše:
luptakpavel píše:Dnes objednaná
Nebojíte se malé nádrže? Mně se to auto líbí, ale pokud si člověk objedná verzi s 1.6T-GDI, tak jezdí za cca. 10l a pak je u pumpy co 420 km... Velikost nádrže mi přijde jako velké mínus jinak velmi pěkného auta.
Já osobně váhám mezi Mazdu 6 a Proceedem...

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk


Stačí si ujasnit co člověk chce atmosféru nebo turbo :yes:
:kia: XCeed 1.5 T-GDi Exclusive Obrázek
Uživatelský avatar
lebka75 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 769  Témata: 18
Registrován: 27.08.2009
Bydliště: Střední Čechy  Czech Republic (cz)
3. místo (1) Sponzor (2)

Kia XCeed (2021)
36500 km @ 7.2 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod archanielik » 18.02.2019 01:15

Dá sa porovnávať m6 s proceedom?

Odoslané z PLK-L01 pomocou Tapatalku
archanielik Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 37  
Registrován: 25.01.2019

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 18.02.2019 02:03

Dá.... :D

Zatím je nemám projeté (na to se chystám), ale z porovnání tabulek a diskusních fór se dá vyčíst docela dost:
1) Mazda je větší rozměrově (hlavně rozvor), má vyšší užitečnou hmotnost a větší kufr. Jezdí se s ní v průměru za o necelý litr méně (benzín 2.0 x 1.4 T-GDI).
2) Mazda je o cca. 100 tisíc dražší při velmi podobné výbavě. Má head-up displej a ovládací kolečko na konzoli mezi sedačkami, chybí jí některé prvky výbavy a má tragický obraz couvací kamery.
3) Mazda má dražší náhradní díly a jejich horší dostupnost v případě neznačkových, ale méně se krade.
4) Motory od Mazdy (benzín) trpí na karbonizaci sacího potrubí - tak někde kolem 80 - 100 tisíc km se to začíná projevovat-záleží na stylu jízdy). Nevím, jak je na tom Kia...
5) Design nehodnotím, to je subjektivní. Mě se více líbí Mazda, ale prachy mají u mne bohužel dost zásadní váhu ve výběru...

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 55  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lebka75 » 18.02.2019 08:24

Ta karbonizace není tak hrozná jak se o ní píše, při používání aditiv popř. použití oil catch can se minimalizuje ;)
:kia: XCeed 1.5 T-GDi Exclusive Obrázek
Uživatelský avatar
lebka75 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 769  Témata: 18
Registrován: 27.08.2009
Bydliště: Střední Čechy  Czech Republic (cz)
3. místo (1) Sponzor (2)

Kia XCeed (2021)
36500 km @ 7.2 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lubos550 » 18.02.2019 09:27

rotoped64 píše:Dá.... :D

Zatím je nemám projeté (na to se chystám), ale z porovnání tabulek a diskusních fór se dá vyčíst docela dost:
1) Mazda je větší rozměrově (hlavně rozvor), má vyšší užitečnou hmotnost a větší kufr. Jezdí se s ní v průměru za o necelý litr méně (benzín 2.0 x 1.4 T-GDI).
2) Mazda je o cca. 100 tisíc dražší při velmi podobné výbavě. Má head-up displej a ovládací kolečko na konzoli mezi sedačkami, chybí jí některé prvky výbavy a má tragický obraz couvací kamery.
3) Mazda má dražší náhradní díly a jejich horší dostupnost v případě neznačkových, ale méně se krade.
4) Motory od Mazdy (benzín) trpí na karbonizaci sacího potrubí - tak někde kolem 80 - 100 tisíc km se to začíná projevovat-záleží na stylu jízdy). Nevím, jak je na tom Kia...
5) Design nehodnotím, to je subjektivní. Mě se více líbí Mazda, ale prachy mají u mne bohužel dost zásadní váhu ve výběru...

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk


6) Mazda tusim nepouziva pozink karoserie (myslim, ze sa to stale nezmenilo) - na dazdi by som to nenechaval stat vonku...
Skoda Fabia Combi 1,0 TSI, 70kW - 5,0l/100km - 3000km
KIA Rio 1,25 CVVT, 62kW - 5,6l/100km - 160000km - predane
lubos550 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 567  Témata: 2
Registrován: 22.12.2017
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 18.02.2019 09:33

->lubos550: S reznutím už není takový problém jako před lety. Sice ochrana nedosahuje kvality jiných výrobců, ale už to není žádná tragédie.

Odesláno z mého SM-N910F pomocí Tapatalk
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 55  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lubos550 » 18.02.2019 14:02

Ako problem to je hlavne z toho hladiska, ze ak sa na plechu poskodi lak do kovu na lubovolnom mieste, tak plech zacne hrdzaviet komplet cely, aj pod lakom. A to je potom skor na vymenu, ako na opravu. S pozinkom sa vytvori len miestna korozia a aj to az po dlhsej dobe, takze tam je viac casu na opravu.
Skoda Fabia Combi 1,0 TSI, 70kW - 5,0l/100km - 3000km
KIA Rio 1,25 CVVT, 62kW - 5,6l/100km - 160000km - predane
lubos550 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 567  Témata: 2
Registrován: 22.12.2017
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 21.02.2019 08:53

Tak jsem včera ze zvědavosti vyrazil do Kie omrknout nový Ceed SW a ProCeed a moje dojmy jsou následující:
V šedivé/stříbrné metalíze se mi ProCeed velmi líbí. Oměřil jsem si rozměry a zjistil jsem, že v příčném směru je v něm o pár cm více místa než v mém současném, 15 let starém, Fordu Focus kombi, zato podélně je to auto menší. Z pohledu prostoru v kufru mi přijde jako největší problém onen organizér pod podlážkou, resp. nemožnost ho vyndat a podlážku dát níž, pokud potřebuju převážet něco objemnějšího. Přitom technicky to je řešitelné - asi si tuto možnost schovává Hyundai/Kia na další generaci. Pozitivně hodnotím dojezdové kolo, protože lepicí sada je spíš pro okrasu - zvlášť pokud trefíte výmol a ohnete ráfek, nebo proříznete poneumatiku o trochu víc.
zamrzí absence usb na zadních sedačkách. U SW-čka je to řešitelné, protože v má v kufru 12V zásuvku - s trochou šikovnosti si to šlověk nějak dobastlí, ale u ProCeeda aby to člověk tahal až od palubky...
Líbí se mi vyhřívání i zadních sedaček. Nelíbí se mi chybějící adaptivní tempomat.
Autem jsme nejel, takže tohle je jen pasivní hodnocení exteriéru a interiéru.
Abych to shrnul - SW i PRoCeed se mi líbí, ale zatím vítězí Mazda - díky vnitřnímu prostoru, head-up displeji, možností jednoduše a trvale vypnout start-stop bazmek a tím, že má atmosferický motor - chybí turbo kurvítko. Jenže další stránkou jsou peníze a ty nakonec rozhodnou, protože kde Kia cenově končí, tam Mazda začíná... :P
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 55  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod mv12 » 21.02.2019 09:29

A co mazda 3? Ta odpovídá velikosti Ceeda... A nebo obráceně, když Mazdu 6, tak proč ne Optima? ;-) Vybírej samozřejmě z čeho chceš a co se ti líbí, to jen taková poznámka, že vlastně porovnáváš auta ze dvou různých tříd, takže by možná mohlo dávat smysl mrknout i na více rovnocenné protějšky.
Obrázek
KIA Cee'd 1.6 GDI
FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
mv12 Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3112  Témata: 21
Registrován: 02.06.2014
Bydliště: EU  Czech Republic (cz)
15. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1) 27. sraz Kia-Club.org (1)

Kia cee'd II (2014)
104000 km @ 6.73 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod melonsvk » 21.02.2019 09:43

Mazda 3 je v interieri mensia ako Ceed, dospely clovek nad 180 ma vzadu uz problem. A osobne by som urcite radsej volil Mazdu 6 ako Optimu, uz len kvoli motorizaciam - 1.7 CRDi v tak velkom aute nepouzitelne, 2.0 turbo uz je cenovo inde a 1.6 T-GDI je velky otaznik, trochu sa bojim ze to bude zrat 10 litrov ked uz v Ceede je to uzrany motor.
Kia Rio 1.4 CVVT (2013)
Kia Cee'd 1.6 CRDi DCT (2016)
Kia Optima 1.7 CRDi DCT (2016)
Obrázek
Uživatelský avatar
melonsvk Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1293  Témata: 15
Registrován: 31.01.2015

Kia Optima IV (2016)
80000 km @ 6 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rotoped64 » 21.02.2019 10:22

mv12 píše:A co mazda 3? Ta odpovídá velikosti Ceeda... A nebo obráceně, když Mazdu 6, tak proč ne Optima? ;-) Vybírej samozřejmě z čeho chceš a co se ti líbí, to jen taková poznámka, že vlastně porovnáváš auta ze dvou různých tříd, takže by možná mohlo dávat smysl mrknout i na více rovnocenné protějšky.

Přesně jak píše melonsvk, je to o rozměrech + daůlších preferencích - třeba chci manuál, preferuju atmosféru a Prostě se mi Mazda designově i filozofií líbí. Jako levnější alternativa mi k ní vyšel Ceed, který tak nějak odpovídá využitelností a výkony memu současnému přibližovadlu, které musím vyměnit, protože letos už přes technickou neprojde.
-------------------------------------
Současné přibližovadlo: Mazda 6 Wagon 2.0 2019, MT Machine Gray
Předchozí Ford Focus 1.8 TDDi 2003
rotoped64 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 55  
Registrován: 17.06.2017

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Amalfi » 21.02.2019 15:24

@rotoped64
Mame aktualne doma 2 Mazdy CX-5 a 3. Manzelka uvazovala o Mazde 6 pro prechod z 3. A nakonec skonci prave u Proceeda GT. Mazdy jsou vevnitr v nejvyssich vybavach luxusnejsi nez Kia. Design z venku je taky fajn. Ale ma i negativa - motor 2.5 benzin ktery mam v CX-5 je sice fajn, ale nici ho prevodovka. Pred faceliftem M6 mela M6 ke stejnemu motoru prevodovku s hydrodynamickym menicem a ta fungovala dobre, zkousel jsem ji a byla vyborna. Ted ma ale bohuzel stejnou jako CX-5 a je to mizerie - prevodovka v M6 a CX-5 je CVT s prednastavenymi stupni. Je hlucna za studena - chladne pocasi coz je v zime porad - extremne hlucna a radi spatne. Proste nez se zahreje na 70 stupnu motor tak si mysli ze ma zarazeny vyssi stupen nez ma fyzicky ve skutecnosti a nejde to prekonat ani manualnim razenim kdyz dojdes na 6-ku tak toci pri 120km/h 3000 jinak tolik toci pri 140km/h. Ale za studena se proste musi radit rucne, jinak se vytaci nesmyslne. Druha moznost je lechtak plyn a temer nezrychlovat. Bohuzel jsem o tom ze mazda CX-5 ma jinou prevodovku nez M6 nevedel a CX-5 si neprojel, protoze dealer nemel tu s motorem co jsem chtel. Byla to chyba a az pozdeji jsem zjistil ze CX-5 ma CVT s prednastavenymi prevody, ale zjistil jsem si ze nova M6 uz taky.
Toto jsou vlastnosti automatu Mazdy k benzinovem 2.5 takze fakt bacha - doporucuju ti vyzkouset si to na vystydlem aute predvadeci jizdou. To se ti fakt nebude libit.
A infotainment stoji za uplne kulove. Za navigaci neplat, ja ji platil 12.5k a az vysel modul a Android Auto (AA) a Apple Carplay (AC) tak jsem si ho nechal nainstalovat a pouzivam to. Pak ti je k nicemu head up displej, ktery stejne nezobrazuje navigacni pokyny z AC a AA. Adaptivni tempomat neni zadna vyhra, chyta auta ve vedlejsim pruhu v zatacce a nekdy pribrzdi i kdyz je auto pred tebou ke kteremu se blizis ve vedlejsim pruhu. Jinak ale po meste samozrejme dobra vec. Tohle asi bude manzelce chybet - v mem aute si na nej zvykla, jinak na prevodovku nadava stejne jako ja :)
Ale zalezi na tvych preferencich, Proceed a M6 jsou rozdilna trida auta. M6 je sirsi, vetsi. Proceed GT ma mnohem lepsi prevodovku - uz jsme si ho projeli, lepsi infotainment - vetsi display. AA a AC se daji ovladat dotykove. V Mazde nikoli. Mazda ma mensi displej.
Ted me tak ale napadlo, jestli vlastne chces v M6 nejvyssi vybavu. Protoze tak uvazujeme pri nakupu my. Pak budes mit za stejne penize za ktere mas Proceeda GT vlastne Mazdu 6, ktere bude jeste ledasco chybet. Pro nas je naopak Proceed GT zaroven znacna uspora.
Kdybys chtel jeste nejake postrehy, klidne posli PM.
Sportage 1.6 TGDI 2016
Carens 1.6 GDI Comfort plus 2014
Sorento 2.2CRDI 2023
Proceed GT 1.6 TGDI 2019
Sportage HEV 4x2 2022
Uživatelský avatar
Amalfi Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 81  
Registrován: 18.05.2016
Bydliště: Ostrava  Czech Republic (cz)

Kia Sportage IV (2016)
0 km @ 10 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lebka75 » 21.02.2019 16:37

Za mě teda, když Mazda tak manuál ;)
:kia: XCeed 1.5 T-GDi Exclusive Obrázek
Uživatelský avatar
lebka75 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 769  Témata: 18
Registrován: 27.08.2009
Bydliště: Střední Čechy  Czech Republic (cz)
3. místo (1) Sponzor (2)

Kia XCeed (2021)
36500 km @ 7.2 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lubos550 » 23.02.2019 11:30

Amalfi píše:@rotoped64
Mame aktualne doma 2 Mazdy CX-5 a 3. Manzelka uvazovala o Mazde 6 pro prechod z 3. A nakonec skonci prave u Proceeda GT. Mazdy jsou vevnitr v nejvyssich vybavach luxusnejsi nez Kia. Design z venku je taky fajn. Ale ma i negativa - motor 2.5 benzin ktery mam v CX-5 je sice fajn, ale nici ho prevodovka. Pred faceliftem M6 mela M6 ke stejnemu motoru prevodovku s hydrodynamickym menicem a ta fungovala dobre, zkousel jsem ji a byla vyborna. Ted ma ale bohuzel stejnou jako CX-5 a je to mizerie - prevodovka v M6 a CX-5 je CVT s prednastavenymi stupni. Je hlucna za studena - chladne pocasi coz je v zime porad - extremne hlucna a radi spatne. Proste nez se zahreje na 70 stupnu motor tak si mysli ze ma zarazeny vyssi stupen nez ma fyzicky ve skutecnosti a nejde to prekonat ani manualnim razenim kdyz dojdes na 6-ku tak toci pri 120km/h 3000 jinak tolik toci pri 140km/h. Ale za studena se proste musi radit rucne, jinak se vytaci nesmyslne. Druha moznost je lechtak plyn a temer nezrychlovat. Bohuzel jsem o tom ze mazda CX-5 ma jinou prevodovku nez M6 nevedel a CX-5 si neprojel, protoze dealer nemel tu s motorem co jsem chtel. Byla to chyba a az pozdeji jsem zjistil ze CX-5 ma CVT s prednastavenymi prevody, ale zjistil jsem si ze nova M6 uz taky.
Toto jsou vlastnosti automatu Mazdy k benzinovem 2.5 takze fakt bacha - doporucuju ti vyzkouset si to na vystydlem aute predvadeci jizdou. To se ti fakt nebude libit.
A infotainment stoji za uplne kulove. Za navigaci neplat, ja ji platil 12.5k a az vysel modul a Android Auto (AA) a Apple Carplay (AC) tak jsem si ho nechal nainstalovat a pouzivam to. Pak ti je k nicemu head up displej, ktery stejne nezobrazuje navigacni pokyny z AC a AA. Adaptivni tempomat neni zadna vyhra, chyta auta ve vedlejsim pruhu v zatacce a nekdy pribrzdi i kdyz je auto pred tebou ke kteremu se blizis ve vedlejsim pruhu. Jinak ale po meste samozrejme dobra vec. Tohle asi bude manzelce chybet - v mem aute si na nej zvykla, jinak na prevodovku nadava stejne jako ja :)
Ale zalezi na tvych preferencich, Proceed a M6 jsou rozdilna trida auta. M6 je sirsi, vetsi. Proceed GT ma mnohem lepsi prevodovku - uz jsme si ho projeli, lepsi infotainment - vetsi display. AA a AC se daji ovladat dotykove. V Mazde nikoli. Mazda ma mensi displej.
Ted me tak ale napadlo, jestli vlastne chces v M6 nejvyssi vybavu. Protoze tak uvazujeme pri nakupu my. Pak budes mit za stejne penize za ktere mas Proceeda GT vlastne Mazdu 6, ktere bude jeste ledasco chybet. Pro nas je naopak Proceed GT zaroven znacna uspora.
Kdybys chtel jeste nejake postrehy, klidne posli PM.


Tie CVT prevodovky este nie su uplne dotiahnute, pretoze sa zameriavaju na spotrebu, ale neberu ohlad na to, ze niekedy auto jednoducho potrebuje zrychlit bez ohladu na spotrebu (predbiehanie, rozne kriticke situacie). To vsetko, co spominas je softverove nastavenie (CVT je plynuly prevod, nie prevodove stupne). Obdobne je to u vacsiny aut s tymto druhom prevodovky Vynimkou boli niektore Nemecke znacky, tam ale bolo to CVT dost poruchove sa mi zda a volalo sa tusim "Multitronic" :D Proste tomu asi treba dat cas. Mazda je velmi inovativna znacka a zatial je skor pre ludi, ktori su nadseni do aut a neboja sa experimentovat, co samozrejme aj nieco stoji navyse.
Skoda Fabia Combi 1,0 TSI, 70kW - 5,0l/100km - 3000km
KIA Rio 1,25 CVVT, 62kW - 5,6l/100km - 160000km - predane
lubos550 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 567  Témata: 2
Registrován: 22.12.2017
Bydliště: Nitra  Slovakia (sk)

PředchozíDalší

Zpět na ProCeed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé