Zdravím,
možno bude tento príspevok dlhší, o to viac ma budú zaujímať vaše názory, prípadne postrehy.
Koncom novembra 2023 som kúpil novú PROCEED 1,6 T-GDI 7DCT MY24 experience green v Trenčianskom Araveri.
Nebudem sa tu rozpisovať presne o výbave, motorizácii, všetci znalý veci vedia aký je to model, čo obsahuje a podobne. Ešte by som doplnil, že prechod na bol z Passata B6 DSG.
Teraz k veci.. Jeden problém je k už popísanej téme kde teda odpoveďou je nový soft na ktorom sa teda údajne pracuje. viewtopic.php?t=10352
Teda týka sa to aj mňa. Pokiaľ sa to vyrieši asi by som to tak nehrotil..
Problém číslo 2 a prečo aj píšem túto tému je ten, že DCT je neskutočne problémové.. Počnúc doslova extrémnym kopaním pri radení( pri ktorom mám pocit, že sa prevodovka proste rozpadne ) + cítiť každý jeden stupeň pri úplne kľudovej jazde, plus trhaním auta pri pustení plynu počas rýchlostí a jeho opätovným stlačením.
Näjma pri kickdowne to je niečo neskutočne a od jedného vyskúšania som to radšej už nerobil.. Doplním, že auto dosť šetrím nakoľko dlhodobá spotreba je 7,7l.
Je smutné, že auto určené na takúto jazdu sa správa takto, teda myslím tým, že aby som to nepociťoval mám s ňou teda jazdiť opatrne.. potom sa stráca pointa celého tohto auta.
Za ďalšie, najprv som bol v tom, že je to "vlastnosť" 7DCT, ale časom prichádzam na to, že to rozhodne nie je zdravé. Môj passat b6 mal nabehané 420 tis. km a to DSG išlo o poznanie lepšie.
Predtým ako s tým pôjdem do servisu chcem to od Vás počuť nejaký rozumný názor čo robiť.. často sa tu píše, že pokiaľ sa chyba neprejaví, pokiaľ ju nevypíše diag. tak je to len nekonečný príbeh.
Dokonca mi to tak prekáža, že auto doslova nechcem.
Budem rád za vaše postrehy, znesiem aj kritiku žiadny problém!
Plus nebránim sa ani nejakému stretnutie s vlastníkom rovnakej motorizácie a nejakému porovnanie počas jazdy. (nie je problém zaplatiť aj čas aj benzín)
Aktuálny nájazd je 2990km.
Ďakujem !