Po delší době bude třeba začít sem pravidelněji přispívat. Cee'd SW totiž půjde po 6 vcelku pohodových letech do světa, nástupcem v garáži je ProCeed GT. První dojmy jsou celkově super, nárůst kvality a komfortu je vidět ve spoustě drobných detailů.
Nástupcem se stal nakonec proto, že klasické kombíky dnes nemají úplně co nabídnout. Benzinový čtyřválec v kombinaci s manuálem a současně třeba vyhřívaný volant dnes každý nenabídne. Navíc nový Ceed SW je vkusné auto, ale tak nějak bez emocí. Takže ProCeed se nakonec ukázal jako jasná volba, nastavení českého ceníku rozhodlo, že největší smysl dává verze GT.
Pokud jde o často citované nevýhody, s výhledem vzad půjde žít a používat boční zrcátka - za ten design to stojí. Jízdní komfort na 18" kolech je pro mě nečekané příznivý, necítím dramatické zhoršení proti předchozí generaci na 16" kolech, i nekvalitní venkovská okreska je snesitelná. Časem dojde i na původní úseky D1, tak uvidíme
Zvuk z USB je opravdu hutnější než FM, to ale může být i kvalitou šířeného signálu. Každopádně příjem se zatím zdá být lepší než u předchozí generace, s jinými auty současní generace nemám srovnání.
Zvuk motoru v normálním režimu v běžném provozu zatím baví a neruší. Uvidíme, jaké budou vjemy z delší cesty po dálnici.
Spotřeba ve městě se podle plynulosti provozu pohybuje zatím někde mezi 8,5 a 10,5 litry. Na hodnocení je ale brzy a to samé platí o výkonu - je třeba si počkat, až se z hříbat stanou koně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.