Kia Pro_Ceed GT

Sekce pro specifické dotazy k vozu PRO_cee'd.

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod rs.radek » 10.05.2023 09:50

Urcite dej vedet a pokud budes realizovat, tak idealne sem hodit odkaz at ostatni vime jak to zni :thu:
Ja teda poridil jen to ovladani klapky a jsem se zvukem spokojeny, ale treba casem.... :D
rs.radek Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 147  Témata: 1
Registrován: 09.12.2018
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod PogoF » 10.05.2023 18:53

Ahojte, takže infošky :D Všetko záleží od dealera a servisu. Prvý kontakt bolo že mám smolu že môžem ale padne mi záruka až na katalizátor aj ked budem menit stredový tlmič iba nič viac. Tak som sa opýtal že keď kia v Nemecku ponúka a odporúča teda Bastuck tak to nebude problém. Odpoved bola to je Nemecko my sme Slovensko. Tak som poďakoval a išiel preč. Následne mi to nedalo a išiel som k ďalšiemu a tam som rovno sedel u šéfa servisu a bolo mi povedané ak sa nechytám katalizátora a gpf tak neni problém. Zanikne mi iba záruka na výfuk ako celok. Odpoveď ma potešila a odchádzal som ešte s poznámkou je to Vaše auto ak to je len stredový tlmič je to v poriadku môžem aj zadný vymeniť... Takže papa stredový :D Idem to riešiť ale ideálne chcem vymeniť celý diel lenže na MY23 sa musí stredový odrezať.
Kia Ceed GT MY23, 1.6 T-GDI - Satin Experience Green
Kia C'eed JD 2012, 1.4 CRDi
Kia C'eed JD 2018, 1.4 CVVT
PogoF Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 11  
Registrován: 22.11.2019
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Ewerlast » 10.05.2023 19:34

Keď to bude postni video :)
GPF delete teda nejdeš dávať?
KIA Proceed GT Experience Green MY24
Ewerlast Muž
Fanda vozů Kia
Léta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 4
Registrován: 23.01.2023
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2023)
7961 km @ 7.8 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod PogoF » 10.05.2023 20:41

Musí byť video bude určite na fb v skupine KIA Club (official) alebo priamo na zrazoch :D no gpf nechávam lebo mi bolo povedané že sa to neoplatí že to nespraví až taky rozdiel a zase mam to na každý deň tak to nebudem hrotiť.
Kia Ceed GT MY23, 1.6 T-GDI - Satin Experience Green
Kia C'eed JD 2012, 1.4 CRDi
Kia C'eed JD 2018, 1.4 CVVT
PogoF Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 11  
Registrován: 22.11.2019
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod 4FEAR » 11.05.2023 15:08

Ahoj, nevíte zda jde v proceed GT posunout dopředu/dozadu opěrka hlavy? Nepřišel jsem na to, pouze nahoru a dolu.
4FEAR Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členství
 
Příspěvky: 25  
Registrován: 01.08.2022
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Ewerlast » 11.05.2023 15:31

Áno
Má 4 polohy. Pri potiahnutí smerom dopredu na maximum sa "resetuje" a vráti na najvzdialenejšiu pozíciu (viď obrázok)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
KIA Proceed GT Experience Green MY24
Ewerlast Muž
Fanda vozů Kia
Léta členství
 
Příspěvky: 236  Témata: 4
Registrován: 23.01.2023
Bydliště: Bratislava  Slovakia (sk)

Kia ProCeed GT (2023)
7961 km @ 7.8 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Paul Atreides » 18.05.2023 17:18

Tak trochu nevážně po roce od koupě ProCeeda bych jen napsal, že:

1) Mám ho přesně jeden rok a najel jsem 15 000 km. Přeci jen je vidět, že po covidu už se firmy naučily, že se dá spousta věcí vyřídit na dálku. U předchozího auta jsem měl 20 000 km za půl roku.
2) Nikdy jsem tolik nekurvoval, než jsem se naučil odhadovat, kde se auto nachází v prostoru, když chci třeba zacouvat bez použití kamery. A nikdy mi chvíli po nákupu auta nerozkopali silničáři silnici u vrat a nenechali tam více jak měsíc díru, kvůli které jsme musel před zajetím do vrat ztopořit auto do protisměru, rychle se srovnat a zacouvat, aniž by mě přijíždějící auto z druhé strany, pro které za "horizontem" nejsem vidět, sejmulo. To byl adrenalinový sport v únoru a březnu.
3) Nikdy jsem žádnému autu nekoupil na zimu speciální kola.
4) Nikdy jsem u žádného auta nezničil kolo. Tady jsem hned měsíc po zakoupení kol vjel po mrazech v Praze na místě, kde se pohybuju často, do hluboké díry, když jsem se sotva vyhnul jiné díře.
5) Nikdy jsme si auto tolikrát nefotili. A na foto, kdy jsem sjel na nevinně vypadající polní cestu k jednomu jezu, který měl být podle ženy krásným pozadím pro foto, nezapomenu. Na půlce výjezdu z polní cesty na silnici ostré hrany, při pokusu vyjet po té druhé půlce jsem uslyšel sténání auta od podvozku, které bych už slyšet nechtěl. Naštěstí se o kameny otřel jen nějaký krycí plech, který splnil svou funkci a ani ty škrábance jsem na plechu nenašel, protože jsem operaci ukončil po prvním zasténání auta a po prvním jadrném "***". Následné opakované pokusy o výjezd na silnici do kopce po mokré trávě s prokluzujícími koly také stály za to.
6) Nikdy jsem u žádného auta tolik nekurvoval, protože couvací světlo je jen na ozdobu a zajíždět v dešti a tmě do vrat je nevděčná práce.
7) Nikdy jsem neměl auto s režimem Sport, který přispěje k tomu, že synova kamarádka ze šachů stihla v jiném městě vlak, o kterém všichni tvrdili, že už ho stihnout nemůže. A syn, kterého jen tak nic nerozhodí a také moc nechválí, uznale po právě skončené jízdě pronesl mírně roztřeseným hlasem "to už bylo hodně slušný". K nezaplacení.

Ale hlavně. Nikdy jsem neměl z žádného auta takovou radost, když si sednu za volant, nastartuju, zařadím D, zmáčknu tlačítko Sport, vypnu rádio, celou cestu poslouchám jen zvuk motoru a vyčistím si tak hlavu.
Obrázek
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra
KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Uživatelský avatar
Paul Atreides Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 194  Témata: 6
Registrován: 22.06.2010

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Mirse » 19.05.2023 06:33

Moc hezké vyznání - měl jsem to tak podobně s mým prvním Ceedem :thu: :thu: :thu:
Kia Ceed SW MY 2020 1.4 T-GDI GPF TOP
Silver Lunar
23500 km 6,4 / 100 km
Kia Ceed SW MY 2016 1.6 GDI Exlusive, paket Color Grey+Navi
Silver Sirius
37900 km 6.8/100 km - prodáno
Uživatelský avatar
Mirse Muž
KIA Family
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3928  Témata: 1
Registrován: 16.05.2015
Bydliště: Chomutov  Czech Republic (cz)
18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1) 23. sraz Kia-Club.org (1) 24. sraz Kia-Club.org (1) 25. sraz Kia-Club.org (1)
27. sraz Kia-Club.org (1) Sponzor (9) TOP sponzor (1) Nejvzdálenější účastník srazu (3) Organizátor srazu (1)

Kia Ceed SW III (2020)
23500 km @ 6.4 l/100km

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Paul Atreides » 24.05.2023 13:43

Já jsem u prvního Ceedu rok nadával, pak jsem změnil servis a dalších 11 let jsem si užíval, že mám auto, které mě nikde nenechalo. Až ten poslední servis před výměnou mě Ceed zase naštval částkou za rozvody a další opravy a i kvůli tomu jsem výměnu auta uspíšil. :)

Ale zpátky k ProCeedu.

Mohl by prosím někdo vyzkoušet, jak se mu chová.

Scénář A)
1) Máte zařazeno D a dojedete na místo.
2) Zastavíte. Zařadíte N. Nohu máte na brzdě.
3) Aktivujete ruční brzdu.
4) Dáte nohu z brzdy a zařadíte P.

Scénář B) A skoro to samé.
1) Máte zařazeno D a dojedete na místo.
2) Zastavíte. Zařadíte N. Nohu máte na brzdě.
3) Aktivujete ruční brzdu.
4) Nohu necháte na brzdě a zařadíte P.

Mně ve ve scénáři A vždy (většinou?, nejsem si jistý) zůstane elektrická parkovací brzda zatažená. To je OK.
Ve scénáři B většinou auto elektrickou parkovací brzdu znovu deaktivuje. už se mi stalo, že EPB zůstala zatařžená, ale nevím proč.
Mám pocit, že i ve scénáři A se mi párkrát EPB zase deaktivovala - myslel jsem, že je to kvůli tomu, že jsem před couváním do garáže pustil nouzovky, ale nedokážu to nasimulovat pokaždé.
Na ty podivnosti v chování auta jsem se ptal i v servisu při první prohlídce, ale říkaly jen "auto odblokuje EPB jen tehdy, když spolehlivě "ví", že se chcete rozjet."

A pak ještě jedna podivnost.
1) Dojel jsem s autem na místo, zacouval, vypnul tlačítkem motor. Zdálo se mi, že jsem trochu našikmo, vlezl jsem znovu do auta, stiskl Start, zařadil D, auto se nehnulo a na displeji se objevilo "musíte mít zapnutý pás, zavřený kufr.." Ano, pás jsem zapnutý neměl.
2) Když jsem se to snažil za 30 minut nasimulovat. Tedy nemám pás, nastartuju, zařadím D, tak se auto se rozjelo a žádnou hlášku nezobrazilo. Jediná změna - na místě spolujezdce byla osoba se zapnutým pásem, předtím bylo sedadlo prázdné.
Naposledy upravil Paul Atreides dne 25.05.2023 13:20, celkově upraveno 2
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra
KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Uživatelský avatar
Paul Atreides Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 194  Témata: 6
Registrován: 22.06.2010

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Luiz » 24.05.2023 14:50

Popíšu stav chování v mém vozu, ale mám verzi před FL. Nicméně chování bude možná stejné.
Pokud při neutrálu aktivuji ruční brzdu, po zařazení na R se vždy deaktivuje a je jedno, zda stojím na brzdě či ne. To samé při přesunu z N na D. Je to prostě pokyn pro řídící jednotku, že chci jet.
Pokud ovšem při aktivní ruční brzdě přesunu řadící páku z N na P velmi rychle (neudělám pauzu na mezistupni R) ruční brzda zůstane zabrzděná a opět je jedno, zda přitom stojím nohou na brzdě.
Osobně při parkování aktivuji ruční brzdu vždy až po zařazení na P a vždy během řazení stojím nohou na brzdě (mám dojem, že je to tak i uvedeno v manuálu k autu). Po přeřazení z P na R, N či D se ruční brzda vždy deaktivuje.
Kia ProCeed GT 2021 Lunar silver
Luiz Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 36  
Registrován: 11.07.2021
Bydliště: Zlín  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Paul Atreides » 24.05.2023 15:13

@Luiz.
Díky za vyzkoušení. To dává smysl, že v R se auto odbrzdí, ještě to jednou vyzkouším.
K tomu parkování. Já to dělal přesně tak, jak popisujete.
Ale:
1) Údajně u automatické převodovky je lepší při parkování v kopci nejdříve zařadit N, zatáhnout ruční brzdu, nechat auto "zhoupnout" a pak dát P. Tím se zajistí, že se nezablokuje "západka" a není potřeba používat to tlačítko "Shift Lock Release" v přední částí řadící páky, protože se převodovka nezablokuje. Dává to smysl, v kopci ale většinou neparkuju, nemám to zažitý a bojím se, že až jednou zase v prudkém kopci zaparkuju, tak tu parkovací sekvenci neudělám správně.

2) Automatická EPB je hodně návyková. Ale mám strach, že po přesednutí do jiného auta se budu rozjíždět se zataženou ruční brzdou, protože si zvyknu, že se EPB odblokovává sama. Proto se teď po několika měsících, kdy jsem si na EPB zvykl, snažím zase odvykat a při rozjíždění deaktivuju v poloze "P" EPB ručně. A rád bych i EPB při ukončení jízdy deaktivoval tak, jak se má. V manuálu je info pro nějaké dva typy automatických převodovek a ten text mi přijde (alespoň v českém překladu) zmatený - myslím, že je tam pasáž, která třeba mluví o rozjíždění se do kopce, ale z těch mizerně přeložených vět jsem usoudil, že se v originále spíš týká toho, když se auto rozjíždí z kopce a nechcete, aby se auto rozjelo na jedničku s vysokými otáčkami.
Naposledy upravil Paul Atreides dne 24.05.2023 15:38, celkově upraveno 4
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra
KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Uživatelský avatar
Paul Atreides Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 194  Témata: 6
Registrován: 22.06.2010

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Paul Atreides » 24.05.2023 16:06

A ještě mě napadlo, že jestli auto při průchodu přes polohu "R" automatické pořevodovky odbrzdí auto, bylo by lepší, aby poloha R byla úplně poslední a P předposlední.
To už mě napadlo několikrát - když potřebuju rychle střídat polohy "D" a "R", bylo by snazší, kdybych věděl, že stačí řadící páku přesunout z jedné krajní polohy do druhé a nemusel se na řazení vůbec soustředit.
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra
KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Uživatelský avatar
Paul Atreides Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 194  Témata: 6
Registrován: 22.06.2010

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod 4FEAR » 25.05.2023 13:14

Automaticky zapínám po každém startu auto hold a neřeším nikdy žádnou ruční brzdu, ať už při parkování nebo stání.
4FEAR Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členství
 
Příspěvky: 25  
Registrován: 01.08.2022
Bydliště: Liberec  Czech Republic (cz)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod lopo1 » 25.05.2023 13:31

Takto k tomu odbrzdeniu EPB. Da sa to tak ze prechod medzi N a P bude dostatocne rýchli t.z. ze nejdem pomaly z N do R a následne do P ale rýchly pohyb rovno do Pčka a vtedy sa Vám EPB neodblokuje ale ako písali kolegovia vyššie EPB zatahujem normálne az v polohe P pricom stale stojím na brzde vtedy sa auto nehne ani o kusok
lopo1 Neuvedeno
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 474  Témata: 3
Registrován: 04.09.2020
Bydliště: Žilina  Slovakia (sk)

Re: Kia Pro_Ceed GT

Příspěvekod Paul Atreides » 31.05.2023 13:02

Máte pravdu, vyzkoušel jsem, že při rychlem pohybu řadící páky se EPB neodblokuje.
Jak to ještě vidíte s tím řazením do N?
KIA ProCeed GT Line 1.5 T-GDI 7DCT r. v. 2022 červená Infra
KIA CEED SW 1.6 CVVT Comfort Plus r.v. 2010 Q8 beige (prodáno)
Uživatelský avatar
Paul Atreides Neuvedeno
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 194  Témata: 6
Registrován: 22.06.2010

PředchozíDalší

Zpět na ProCeed

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Maros123, petzl62