Stránka 5 z 127

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 11.11.2014 20:46
od achiles
hmm, tak jsem koukal na konfigurator alcaru (oficialni dovozce kol AEZ, DOTZ, DEZENT, ENZO, DOTZ) a pro GT tam jsou opravdu nejmensi 18ky. Na strankach Kia.cz jsou psane sportovni brzdy, ale dle fotek jsou uplne stejne, jen je trmen natreny na cerveno. Na netu jsem dohledal velikost kotoucu GT: 300 mm vpredu a 262 mm vzadu. To ma i normalni ceed (do roku 2013 mohlo byt i 280mm pro 15" kola). Pokud ma auto elektronickou rucni brzdu, tak je kotouc vzadu 282mm. Osobne to tedy nechapu, prostoru je tam dost i na 16ky.

18 / 17 / 16
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 11.11.2014 20:53
od spd001
a ja som bol v tom ze mam 280mm kotuce.som pozeral elit http://ecat.elit.sk/ArticleBrowser.aspx ... leTypeID=1 a tam az na jedny su vsetky 300mm.budem to musiet premerat lebo sa mi nezdaju tak velke a nepochopim preco by na GT co ma o dost vacsi vykon rovnake kotuce.nema nahodou GT 4-piestikovy strmen pre vacsiu ucinnost?co som pozeral obrazky tak strmen fakt vyzera rovnako akurat ze je cerveny :(

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 11.11.2014 21:23
od achiles
je mozne, ze jsou kotouce stejne velke, ale na kazdy model je dela jiny vyrobce. Na GT jsou udajne kotouce Brembo.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 12.11.2014 07:22
od snike
Na GT Bremba nejsou, to byla tehdy mylna informace. Jsou tam tusim TRW ... bavil jsem se o tom s klukama v Dolnisu, ale jeste si to overim

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 12.11.2014 20:19
od spd001
no aj ked toto vozidlo nevlastnim pre mna je to sklamanie.Pod oznacenim GT by som ocakaval nielen vyssi vykon a agresivnejsi vzhlad ale rozhodne aj ucinnejsie brzdy.nie ze by tieto boli slabe (prave naopak som spokojny)ale predsa len ziadalo by to nieco viac.na 19" su tie kotuce strasne male a mne sa to dost nelubi ked kotuc je prilis maly voci disku.mohli tam dat aspom 320mm

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 13.11.2014 00:56
od snike
S GT jsem najezdil pres 700 kilometru a brzdy jsou dle mne dostatecne dimenzovane. Clovek nesmi zapomenout, ze to je klasicke GT a ne nejaky supersport ;) Mne se to auto moc libi, v Dolnisu ho maji s upravenym vyfukem a primym sanim ... auto ma tak lepsi zvuk ;)

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 13.11.2014 08:33
od spacirx
spd001 píše:no aj ked toto vozidlo nevlastnim pre mna je to sklamanie.Pod oznacenim GT by som ocakaval nielen vyssi vykon a agresivnejsi vzhlad ale rozhodne aj ucinnejsie brzdy.nie ze by tieto boli slabe (prave naopak som spokojny)ale predsa len ziadalo by to nieco viac.na 19" su tie kotuce strasne male a mne sa to dost nelubi ked kotuc je prilis maly voci disku.mohli tam dat aspom 320mm

Každá zbytečná hmota na kole není dobrá, vzhled vem čert, když to dobře brzdí a nevadne... :twisted:

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 13.11.2014 20:37
od deegr
Někde jsem viděl Ceed GT na 16" kolech, myslím, že to bylo zrovna na youtube, kde to testovali naši bratři na SK. Vím, že 17" kola tam půjdou, jen mi jde o to, aby to bylo oficiální, kdyby náhodou se pak něco stalo, tak aby se pojišťovna nemohla na nic vymlouvat. Jak tedy poznám, zda daná kola byla testována právě na GT? A nevíte někdo číšlo ET na ty 17"? Z Kii mi psali na 18" a 19" velikost ET 48 nebo 40, to mi přijde dost velký rozptyl. A kola budou samozřejmě na zimu. Asi počkám, až si převezmu auto a uvidím, co je v TP. Až bude, určitě hodím nějaké fotky a po zajetí a ujetí nějakých 5000 km půjdu do toho BSR, protože výkonu není nikdy dost :evil:

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 15.11.2014 12:30
od deegr
Tak si odpovím sám. Na německém fóru jsem našel, že jsou schváleny následující rozměry i s disky.

205/55 R16 91H M + S Steel 6,5Jx16 51
205/55 R16 91H M + S 6,5Jx16 50 LM
225/45 R17 91H M + S 7,0Jx17 53 LM
225/45 ZR18 92Y 7,5Jx18 55 LM

Takže kola na zimu lze skutečně použít 17", ale problém vidím v rozměrech 7,0Jx17 53 LM. šířka 7.0 palců s ET53 je dost neobvyklý rozměr a disků není tak mnoho na výběr :(

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 15.11.2014 22:57
od spd001
ET daj kludne nizsie nech su viac vonku aj to krajsie ukaze a budes mat lepsi vyber.sirku disku a ET nikto nekontroluje a keby chces mat presne to co je v technicaku tak jedine origo co bude riadna paleta

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 03.12.2014 14:20
od pecaa
Na GT sú Brembo. Auto som už predal.Najazdil som za rok 14000km.Ešte tie prvšie GT mali 204 koní ale...nejaký problém z brzdami tak to museli trošku priškrtiť. :(

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 03.12.2014 16:55
od snike
Pred chvilkou jsem byl v Dolnisu a zde je fotka brzd na GT ... jsou tam brzdy od firmy TRW.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 04.12.2014 19:51
od pecaa
Brembo mali novinárske autá a asi aj limitky.Zákazníkom začali dávať TRW. Aj kotúče a platničky nemusia byť tá istá značka. Brzdy mali problém s poddimenzovaním v určitých momentoch nestíhali.
Ešte úryvok z testu:

"Brzdy potrebovali "vypáliť"

Každý z takmer dvadsiatky novinárov mal dve kolá a snahu dosiahnuť čo najlepší čas. Osobne už pri stavbe trate sme mali pochybnosti, či to auto so sériovými brzdami aj pneumatikami vydrží v dobrom zdraví.

Výrobca síce sľubuje, že brzdy pripravovala firma Brembo, avšak bolo už veľa akože ostrých áut, ktoré sa po dvoch kolách na okruhu "uvarili".

Kia pro_cee´d GT mala síce ako-tak zabehnutý motor, ale tiež surové brzdy. To sa ukázalo po štyroch kolách, keď novinári brzdili v najrýchlejšom bode trate zo 175 na 30 kilometrov za hodinu.

Na brzdových platničkách musela ohorieť farba a takpovediac sa museli celé brzdy vypáliť. Potom sme našli správny chladiaci režim a brzdy sa dostali do štandardu, v ktorom dokázali fungovať až do konca päť hodín trvajúcich testov.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 04.12.2014 21:01
od snike
Tohle GT je prave z te limitovane serie a ma stastne cislo 013 :D Kdyz pro nas usporadala Kia Motors Czech testovani GT, tak jsem tam ty Bremba probiral. Bylo mi receno, ze puvodne o brzdach Brembo uvazovali, ale kvuli cene nakonec zvolili TRW. A v prvnich informacich o GT, kvuli tomu omylem psali, ze tam ty Bremba nakonec jsou.

Re: Kia Pro_Ceed GT

PříspěvekNapsal: 04.12.2014 21:24
od pecaa
jeden známy priamo zo závodu mi teraz písal že tie Bremba sa dávali iba do novinárskych áut a všetky zákaznícke majú TRW. to ako s tým bielym klúčom pri limitkách. povedali že na tie biele nedostali homologizáciu tak dali obyčajné. :( a tie číslované prahy tiež haluz. lepšie čísla si rozdelili lepšie štáty a aj keď som mal prvú objednávku (ževraj v EU) tak som mal číslo 270 a to som ešte týždeň na tie prahy čakal než ich importér pošle.auto nemalo ešte ani homologizáciu.potom som sa ozval na to že tam určite nieje systém udržiavania v jazdnom pruhu tak že to domrvil ten čo robil prezentačnú brožúru na net tak to museli na nete opraviť.momentálne si nespomínam či tam ešte bol nejaký rozdiel medzi prezentáciou na nete a skutočnosťou.(už je to dávno :D )