Katikakus píše:To uz muzes napsat, ze pri courani po meste ma podobnou charakteristiku i 1.2 HTP a 5,7 HEMi. V beznem provozu vyuzivas 5-20% vykonu motoru. Kde se lame chleba je prave v situacich, kde je ten vykon potreba - predjizdeni, a treba pri dynamicke jizde po okreskach. A tam je ten rozdil obrovsky.
Nikdo ti nebere, ze ti na jezdeni kolem komina staci ta 1.4ka. Od zacatku pisu o lidech, kteri se radi svezou svizneji. Ty mezi ne nepatris? V poradku...
Vubec jsi nepochopil, co jsem psal vyse. HEMI a HTP maji absolutne odlisnou charakteristiku motoru, charakteristika 1,4 a 1,6 v Proceedu je jako pres kopirak, jak uz jsem psal, mam odjezdeno s obema motory dost km na to, abych to mohl tvrdit. Kolik mas ty km odjezdenych s 1,4?
Jak uz jsem psal vyse, to k cemu jsem se vyjadroval, nebyl puvodne muj prispevek...to, ze v tech motorech neni rozdil, psal nekdo jiny.
A o courani po meste nebyla rec, ja jsem napsal, ze do 3500ot/min maji motory velmi podobny prubeh i s plynem na podlaze, moc dobre vis, jak to myslim
A pokud je rec o dynamicke jizde a podsouvas mi nazor, ze ja ji nepotrebuju...tak se nekdy stav, ja te svezu a pravdepodobne se budes hodne divit
Protoze psat tady o 150kw a delat ze sebe zavodnika umi kazdy, ale vsadim se, ze 90% lidi neumi ani vyuzit potencial toho auta a psat o nejake dynamicke jizde ve spojitosti s DCT...no radeji to nekomentuju
Video od Garaz.tv je zavadejici porovnavaji hatchback s mnohem nizsi hmotnosti s Proceedem, navic udelali jeden pofiderni sprint, ktery je jeste zkresleny dronem...tohle bych vubec nebral jako srovnani.