V listopadu vemu auto na 3 hodinky do Mostu, už se těším, až ho vyzkouším ve větším zápřahu, než na okresce Nepojedu tam trhat rekordy, spíš si chci vyzkoušet, jak to auto funguje ve větším zápřahu a snad vyjde i počasí, abych se mohl důstojně rozloučit s letníma gumama, co byly na autu od začátku
Předpokládám/doufám, že když cílovou rovinkou budu projíždět v režimu plachtění, tak by se auto (gumy, brzdy) mohlo být schopné dochladit na normální provozní teplotu a vydržet takhle pár (desítek) kol. Největší strach mám asi z výdrže brzd, ktetré mají tendenci vadnout i po chvíli na okresce. S gumama počítám, že je tímto zruším (teď mám vzorek cca 4 mm) - je problém (třeba pro čidla tlaku), když kola v průběhu prohodím zezadu do předu a naopak?
Byl bych rád, kdyby mi sem napsal ideálně někdo, kdo má zkušenosti s neupravovaným Proceedem na okruhu , nebo případně někdo, kdo má nějaké (vyzkoušené) rady/triky pro lepší přežití auta na okruhu (zase ale nechci okruhový speciál, ale daily car)