Takže práve som upgradoval prístrojový panel...kúpil som z bazardielov...sk na skúšku panel aj s otáčkomerom a čuduj sa svetu, po zapojení všetko krásne šľape.
Takže Picanto má zrazu prístrojový panel ako "normálne" auto a nie ako multikára. Ten druhý panel ale tiež podsvietenie nie všade bolo funkčné
Tak som to otvoril, popozeral a čuduj sa svetu, žiadne LED podsvietenie sa nekonalo. Všade samé klasické mini pidi EDIsonky
. Tak som poprehadzoval navzájom všetky žiarovečky a vyskladal som to tak, že všetko svieti ako má. Z nového musela ísť preč žiarovečka ABS. Lebo furt svietila a moje auto ABS nemá.
Takže za 20e tam mám teraz otáčkomer, hodiny a približne mínus 30.000 km
. Nový mal niečo okolo 115.000km a moje auto má 147.000 km. Ale to si pekne poznačím do knižky a niekde v aute aj dám nálepečku + 30.000km. Nemám v pláne šáliť, autíčko je v super kondícii a ten nový prístrojový panel je fakt užitočnejší ako to, čo tam bolo.
Je fakt haluz na čom všetko výrobca chce znížiť cenu. Keď som to mal otvorené, tak proste sú to len nejaké obvody naviac. Výrobné náklady nech činia 10eur a keď sa pri tom nabalia všetci ostatní až po koncového predajcu, no nech stúpne cena auta sa takýmto prístrojovým panelom o +30eur. Kto by riešil vtedy pri nejakých 7000eur sumu 30eur. Pritom kabeláž je na to pripravená. Však to vám každý dealer dá v tejto cene koberčeky, lekárničku a iné somariny.