Stránka 1 z 1

problem auto hlasi chybu

PříspěvekNapsal: 08.05.2018 13:55
od matelko
dobry den potrebujem pomoc vlasnim auto kia ceed sw crdi 85kw 2008 a vcera mi zhasol motor dnes sme to dali na diagnostiku a ukazalo chybu P 1186 SKRAT OHRIEVACA SNIMACA ZLIHANIE HARDWEU .no nie som *** ale nechapem o aky snimac ide .auto normalne nastrartuje ale stalo sami dva krat ze mi zdochol motor alebo sa zacal dusit.mozete mi poradit o aky snimac ide a kde sa nachadza v motorovej cast . dakujem

Re: problem auto hlasi chybu

PříspěvekNapsal: 08.05.2018 16:56
od mv12
Kde jsi přišel na to vysvětlení chyby? Podotýkám, že k tomu nic nevím, ale chvilka googlení na mne vysypala tohle:
P1186 - Fuel Pressure Too Low (pro :kia:)
tj. příliš nízký tlak paliva

Časté možné příčiny, které tam uvádí, ale bude jich mnohem více:
- ucpaný palivový filtr
- vadné palivové čerpadlo
- špatné palivo
- vadný regulační ventil tlaku paliva
- problém se snímačem tlaku paliva (rail pressure sensor) nebo špatným připojením, uzemněním.

Já se v tomto nevyznám, tak by možná mohl říct někdo jiný, co vše k této chybě nízkého tlaku paliva může vést a kde začít pátrat...

Re: problem auto hlasi chybu

PříspěvekNapsal: 08.05.2018 16:57
od buko1
Podľa netu je P1186 problém s tlakom v palivovom systéme. Buď nekvalitná nafta, alebo zanesený palivový filter.

https://www.google.sk/search?q=P1186+ki ... e&ie=UTF-8

EDIT: mv12 napísal viac možných chýb.

Re: problem auto hlasi chybu

PříspěvekNapsal: 08.05.2018 20:07
od matelko
dakujem za radu predpokladal som nieco v tomto smere .palivovy filter bol meneni v januari cca pred 6500km .ale asi ho skontrolujem a uvidim na co pridem .potom napisem.inak na diagnostike vyhodilo presne toto P1185 02 Sensor Heater Circuit Open - Hardware Fault

Re: problem auto hlasi chybu

PříspěvekNapsal: 08.05.2018 21:21
od Beda
Tak kterou chybu ukazala diagnostika P1185 a nebo P1186 :? I kdyz ve finale to neni tak dulezite, protoze jedna z nich popisuje prekroceni maximalniho tlaku paliva a druha zase nedosazeni ani minima pozadovaneho tlaku paliva. U obou za to bud muze skrtici klapka, ktera je ve vysokotlake pumpe nebo skrtici klapka na liste railu a nebo tlakovy senzor na railu.

Overit se to da pouze pres origo diagnostiku :oops: