nedymi nijako podozrivo ani nvidno dym, ani na vykone nebolo nic pocitovat.
no tak nakoniec to nie je ani olej,ale zevraj vyfukove spaliny. Co nasvedcuje k tomu ze chladic EGR je vadny, teraz mi ho odpojily a vycistili chladiaci system. mam pojazdit cca 1000km a uvidime ci bude spinit vodu zase. Ale nepotesila ma informacia, ze novy chladic stoji 430e bez DPH. Uvazujem, ze zozeniem pouzity. Je nevyhnutne ten chladic tam mat ? viem, ze je to kvoly emisiam. starsie auta nemali na EGR chladic tak teraz nevieem ci je to nevyhnutne mat. Ma s tym niekto skusenosti? este dodam, ze motor car kosice ma sklamali na plnej ciare. 1-2 dnovy ukon mi riesia uz tyzden a kazdy den sa vyhovaraju ze zajtra to uz bude. a ze na dajake gumicky ci tesnenie cakaju uz dni. Lenze suma nenaznacuje ze by len cakali, kazdym dnom stupa, zatial som na 107e len za to ze mozno to je chladic EGR. Zajtra mam ist pre auto potom dam vediet ako sm dopadol. uz im auto nevratim radsej fakt to skusim v tom autoclube v moldave.