Som spokojny a tolerujem mu tie musky co ma. Hodnotim po prevadzke 1 roku na najazdeni 30 000 km. Auto je spracovane poctivo, za ten rok sa nevyskytla zavada s sktorou by som musel ist do servisu alebo na reklamaciu. Raz sa mi stalo ked som chcel telefonovat tak sa mi bluetooth zasekol a nedalo sa to nejako odstranit. Musel som odobrat registrovane zariadenie a znovu nacitat vsetky kontakty z telefonu. Ale spravilo to 1x takze neriesim. Vymenujem zopar drobnosti ktore su prkotiny ale kedze sa povazujem za narocnejsieho uzivatela a najme vnimavejsieho tak si myslim ze je dobre ich spomenut.:
Opierka vo dverach - polstrovanie by mohlo byt posunute smerom k volantu lebo takto vacsinu casu mam laket presne na rozmedzi medzi plastom a vyplnou.
- Prepinaie smeroviek ide tuhsie. Stava sa mi ze ked chcem dat iba 3 blik tak musim prvotny odpor packy je tak velky ze vela krat zapnem uz smerovku trvale. Ale musim povedat ze cim dalej sa mi to stava menej. Mozno som si uz zvykol alebo packa chodi uz lahsie
. K tym packa sa mi este nepaci doraz je zbytocne taky tvrdy a "hlucny".
- Digitalny displej ukazovaetla teploty ku ktoremu sa treba preklikat, velmi neprakticke ale o tom som vedel uz pri kupe auta.
- Meranie okamzitej spotreby, nie ze by som to nejako potreboval ale ten pasik, s takym velkym rozptylom odstupnovanim stupnice je teda absolutny nezmysel.
- Otvaranie/zatvaranie dveri, mam pocit ze ide dost tazko, na inych autach to maju zmaknute podstatne lepsie.
- Madlo dveri - ten kus plastu - staci jemne skrutenie a hned to v rukach povrzgava.
- Nastavenie riadenia okolo nulovej polohy, mam pocit ze musim stale dorovnavat smer auta aj ked idem rovno su to sice jemne korekcie ale v predchadzajucom aute som to nemal, ale je pravda ze som mal hydraulicky posilovac.
- Mierne tupe ovladanie, mensia citlivost, menej spatnej vazby v akomkolvek rezime ci uz sport/normal/comfort. Avsak musim podotknut ze je to lepsi priemer ako u inych znaciek!
- Brzdy sa mi zdaju mierne poddimenzovane.
- Startovanie, pri otoceni klucika musmi podrzat klucik o nieco dlhsie ako u inych aut, nie je to len take brnknutie.
Po precitani tychto "nespokojnosti" by si jeden mohol povedat ze som s autom nespokojny, ale to vobec nie je pravda a preto napisem aj veci v ktorych ho pochvalim.
- Odhlucnenie. Naozaj vyborne odhlucnenie interieru, na neutrale motor vobec nepocut. SKVELE.
- Hodnotny interier. Malo aut v tejto kategorii a za tuto cenu treba pripomenut ma takto kvalitne spracovany interier a kvalitne materialy.
- Spotreba. Dlhodoba po prepocte zo spritmonitoru 6,3... K tomu nemam co dodat, i ked palubak ukazuje zvacsa 0,5 l menej, betar jeden.
- Motor 1,4 cvvt je to velmi slusny motor s tymto objemom a vykonom.
- Sedacky. Trochu s obavou som kupoval auto lebo sa mi zdali tvrdsie ale su skvele. Jazdim dlhsie trasy a chrbat neboli.
- Hlavova opierka nastavitelna aj pozdlzne nie len vyskovo
- Dizajn. Auto ma stale velky smrnc a myslim ze len tak rychlo nezostarne. posobi sportovo elegantne ked je v tmavsej farbe. Nesplyva s ostatnymi autami, je jasne identifikovatelne.
- Pristrojova doska s budikmi - naozaj vydarena po dizajnovej, estetickej ergonomickej stranke. Jedine minus ma plast okolo radia.
- Automaticke rozsvietenie svetiel, funguje naozaj prikladne, ked idem do tunela rozsvietia sa svetla po vyjdeni sa prepnu ledky, nezaznamenal som nejake nezmyselne prepinanie svetiel.
- Vyhrievane volant, mam asi nejaky syndrom studenych ruk takze si to neskutocne uzivam
- Viacprvkova zadna naprava v tejto cenovej kategorii.... nemozne najst.
- Prechadzal som z inej znacky (Ford) a ihned som si zvykol kde co je takze pre mna ergonomicky rozmiestnenie ovladacov.
- Priestranny a vzdusny interier - neposobi stiesnene. Ci uz v predu ale aj vzadu, vsetci co si sadnu dozadu tvrdia ako je tu vela miesta.
- Vyborny pristup do motoroveho priestoru, na vymenu ziaroviek, dolievanie vody do ostrekovacov.
To by bolo asi aj hadam dost.