Chlape, nediv se , že se odpovědi nehrnou, to jsou věci, které normálního uživatele auta nejak neoslovují, dřív byl propojen výměník topení z chladícím systém auta a ty jsi vlastně otvíral ventil pro průtok kapaliny přes výměník jedním ovladačem , dalším si otvíral klapky přívodu vzduchu zvenka, a ještě byl tam více stupňový přepínač na ventilátor, ale dřívější modely měly otvory pro přívod vzduchu tak, že si mohl topit, nebo i větrat bez pomoci ventilátoru
, což dnes jde dosti těžko
, druhý obvod je vlastně klima, ta ochlazuje vzduch a má svůj výměník, ale jak jsou přívody konkrétně, to bych musel jít do servisu, přes filtr by to mělo jít vždy, jen při cirkulaci uzavíráš klapkou přívod vzduchu z venku. Dál tam máš ještě uvnitř pár klapek, kterýma to rozdeluješ na okna, dopředu na řidiče a spolujezdce, na nohy a rovněž se dá usměrnit do zadu, vývod je většinou pod před.sedadly anebo jakoby se středového tunelu....a auto s klimou tam má navíc čidlo, nebo i více a podle nastavené teploty zavírá, nebo otvírá přívod teplé vody, anebo v parném létě jen vzduchu a zapíná klima/ledničku/ , jinak řečeno pokud chceš celou technologii zmáknout zajdi na exkurzi do servisu , anebo si rozeber nějaký starý vrak, který již měl klimu, systém je stejný, za chvilku budu mít víc jak 40 let praxe, měnil jsem si již u škodovky výměník, ale tam to bylo bez klima
,, tyto prkotiny ti nepomohou k ježdění a pokud do toho nedeláš je Ti to na
:shock: , jinak existuje literatura využi vyhledavač a na netu určitě najdeš odkazy, obecně...princip je stejný, mnoho úspěchů