Denní svícení na Rio

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Denní svícení na Rio

Příspěvekod ropekjir » 16.02.2016 00:00

Mám Rio 2, model Bolero, r.v. 2008, benzín 1,4. Koupil jsme si DRL ledky (měl jsem procházející kupón na nákup v AutoKelly a nenapadlo mě nic lepšího...) a řeším zapojení. Ke každé lampě je krátký černý kabel (BAT-) ukončený očkem, s tím není problém, dám ho pod nějakou matku. Pak trochu delší kabel žlutý, který jde do v lampách instalovaného spínacího (resp. rozepínacího) relé - míním ho připojit k parkovacím světlům (jakmile rozsvítím parkovačky, zhasnou ledky, což je správné a povinné). Nejdelší modrošedý kabel (BAT+) jsem protáhl průchodkou kabelového svazku z motorového prostoru do prostoru pojistek u levého kolena, samozřejmě po demontáži krytu (2 šrouby, 2 matky pod pojistkovou konzolí). Protože jsem v návodu našel, že na pozici číslo tuším 18 je patice pro pojistku pro DRL, naivně jsem se domníval, že zasunováním a vysunováním pojistky z této pozice najdu zkoušečkou na kontaktech pod konektory, kam jde výstup z pojistky, což se mi nepovedlo.
Dobrá tedy, pokusím se najít nějaký kabel, na kterém je 12 V při poloze klíčku ON a 0 při ACC, přilepit se na něj a doufat, že příslušná pojistka to zvládne. Šlo by se jistě připojit přímo na baterku a vložit pojistku a spínač, ale to mi připadá neelegantní, nelegální, nečestné a nesportovní. O dalším postupu budu referovat, nejdříve ale koncem příštího týdne, teď jedu lyžovat :scooter:
ropekjir Muž
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 3  Témata: 1
Registrován: 05.11.2013
Bydliště: Hradec Králové  Czech Republic (cz)

Kia Rio II (2008)
0 km @ 0 l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010