Peľový filter

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Peľový filter

Příspěvekod Návštěvník » 10.09.2008 08:41

Skúšal niekto najsť vo svojom Riu (Sporty) peĺový filter. Ja som tam našiel iba prázdnu mrežu.
Návštěvník
 


km @ l/100km

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod Návštěvník » 10.09.2008 13:48

A hladal si ho na spravnom mieste :?: Ja ho urcite mam, sem tam ho aj vyklepem...
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod matej » 10.09.2008 14:40

za odkladacou skrinkou pred spolujazdcom
matej
 


km @ l/100km

Příspěvekod Návštěvník » 10.09.2008 15:26

Podla toho co pise "taotao" on nasiel ten suflik ale prazdny co sa mi nezda!
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod matej » 10.09.2008 16:48

tak toto by ma nasralo :blink: :blink: :blink:
matej
 


km @ l/100km

Peľový filter

Příspěvekod Návštěvník » 10.09.2008 18:34

Presne za odkladacou skrinkou, ja som tam našiel iba prázdny šuflík. Prekvapilo ma to, myslel som si, že je to normálne, že ho tam nemá nikto vo výbave Sporty, ale opak je pravdou. Tuším, že pri prvej garančnej prehliadke je aj kontrola peľového filtra, tak počkám ako skontroluju môj super peľový filter.Ten istý problém riešil kamarát, ale v Toyote "Yaris".
Návštěvník
 


km @ l/100km

Příspěvekod fryvald » 10.09.2008 20:01

No uz len to by mi chybalo. Nemat pelovy filter od kupy? Este vacsia sranda by bola po garancke, keby ti zauctovali vymenu a ze akoze nic...:-)
fryvald Muž
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 35  
Registrován: 28.07.2008
Bydliště: Košice  Slovakia (sk)