Demontáž přední masky-rada

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Demontáž přední masky-rada

Příspěvekod Tesik » 28.07.2009 18:37

pánové potřeboval bych poradit jak mám rozdělat přední masku u mého Ria,po otevření pření kapoty jsem našel jen
6 umělých šroubů které drží masku ale nevím jestli tam jsou ještě nějaké-případně jak vysadit.
Mám strach že něco ulomím.Dííky :oops:
Uživatelský avatar
Tesik Muž
Přispěvatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 148  Témata: 10
Registrován: 19.03.2009
Bydliště: u Jihlavy  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Příspěvekod shopho » 28.07.2009 19:29

toto je sice obrazok na odmontovanie predneho naraznika, ale je tam aj nakreslene ako je prichytena maska:
Obrázek
podla obrazka je prichytena siestimi srobmi ako hovoris..
Uživatelský avatar
shopho Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 39  Témata: 3
Registrován: 23.08.2008
Bydliště: BA  Slovakia (sk)

os.

Příspěvekod Rytíř » 30.07.2009 15:04

Ano je to tak, a pozor si dej pouze na šroby které jdou do umělé hmoty ( jako hmoždinka). :evil:
KIA Rio II/09
Uživatelský avatar
Rytíř Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 242  Témata: 9
Registrován: 27.04.2009