dodavatel tzv. originálních dílů pro KIA

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

dodavatel tzv. originálních dílů pro KIA

Příspěvekod Tomáš83 » 04.07.2019 14:07

Zdravím všechny. Po dnešní 3. garanční prohlídce mě napadla jedna věc. Nevíte někdo, koho má KIA, jako dodavatele filtrů ( vzduchový, olejový, pylový ). Má jednoho, nebo co servis, to jiný dodavatel? Jde mi o to, že cena za filtry se mi zdá dost vysoká. Např za kabinový jsem platil 685 Kč. Na netu jsou ty nejdržší od Mann filter apod. okolo 400 - 500. To mají takovou přirážku? Bohužel z faktury to člověk nevyčte od koho je. Podotýkám, že mám Rio III a otec Ceeda, kde teď platil za kabinový filtr 427 Kč. Ještě jsem si všyml, že do teď dávali Castrol Magnatec 5W-40 a najednou letos Castrol EDGE. Specifikace je stejná. Jsou ty dva oleje v něčem jiné, nebo je to jenom o jiném názvu? Předem díky za Vaše poznatky a zkušenosti.
Tomáš83 Neuvedeno
Uživatel fóra
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 52  Témata: 13
Registrován: 04.08.2016

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: dodavatel tzv. originálních dílů pro KIA

Příspěvekod Karens » 04.07.2019 15:25

1. Treba rozlišovať KIA výrobca a KIA zmluvní partneri. Čo dáva Kia výrobca do auta pri montáži sa dozvieš jedine ak máš niekoho na nákupnom oddelení.

2. KIA zmluvní partneri montujú do auta to čo im KIA výrobca dodá v krabičke s logom. Čo tam je a od koho sa takisto väčšinou nedozvieš (ak tam nie je aj logo výrobcu čo v 95% prípadov nie je).

3. Že sú diely v značkovom servise predražené je stará známa vec, spolu s cenou prehliadok je to cena za záruku. Treba si zrátať za a proti.