Užitečné informace nejen Sephia

"Máte štěstí, že jdu zrovna kolem, říkají o mě, že jsem odborník".

Užitečné informace nejen Sephia

Příspěvekod SakoMDK » 20.05.2012 17:04

Ahoj,

Bohužel nemám možnost tuto informaci vložit do sekce Manuály / Schémata protože tam nejde vytvořit vlákno.

Nicméně mám Kia Sephia 1,5 1997 a samozřejmě jako tisíce lidí shaním manuál, servisní knížku, nebo cokoliv podle čeho se dá prozkoumat/opravit celé auto.

Našel jsem originál manuál ale bohužel dost drahý placený a určitě v anglině.

Po registraci na http://www.kiatechinfo.com sem zjistil že manual k tomuto autu tam prostě není takže je to zbytečné.

Pak jsem nalezl tento odkaz (bohužel když kliknete na tento link zobrazí se otevřená záložka u modelu KIA Sportage. Tedy je třeba kliknout myší vlevo nahoře na KIA a zvolit požadovaný model) který je pomocí google překladače přeložen z nějakých ruských stránek ale to co jsem potřeboval jsem zatím našel. Jsou ti informace i k modelům Clarus, Magentis / Optima, Rio, Sephia / Shuma, Spektra, Spektra, Sportage.

Najivně jsem si myslel, že určitě vydali knihu "Jak na to?" ohledně Kii ale jak se sami přesvědčíte bohužel ...

Doufám, že jsem alespoň někomu pomohl s výše uvedenými informacemi.

P. :kia:

Doplněno:

Našel jsem ještě nějaký manuály tak sem házim linky doufám že to neni v rozporu s předpisy fora maximálně to smažu.

Kia Sephia - slovensky - v každém adresáři jsou jpg a html zobrazovač
Kia Sephia - česky - ofocená uživatelská příručka

Popis pojistek xlsx
SakoMDK Neuvedeno
Nováček
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 1  Témata: 1
Registrován: 20.05.2012
Bydliště: Praha  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010