milouš píše:Zdarec všichni, tak jsem nedávno montoval do předního nárazníku mlhovky a při té příležitosti jsem si pohledem na motor všiml, že mi někde uniká olej. Vana i víko ventilů byly suché, tak jsem se pídil hledáním až jsem zjistil, že je to z čerpadla posilovače řízení. Teklo mi to přímo u řemenice, no a jako na potvoru měsíc a půl po záruce. No moc nadšený jsem z toho nebyl, ale říkal jsem si, že vyměnit gufero by v servisu KIA Most, kam jezdím na garančky, mohly za rozumný peníz. Tak jsem se tam vypravil a pán v servisu mne ujistil, že se tento díl neopravuje a musí se vyměnit. A že prý nejsem první a ten pán co tam byl přede mnou tam za opravu nechal kolem 14 000,- i s prací. Tak jsem se ještě zeptal co stojí samotné čerpadlo, cena byla 8 300,- bez DPH. Tak jsem se smutně vracel domů a přemýšlel co s tím budu dělat, protože můj rodinný rozpočet by taková ivestice na čas zruinovala. Nedalo mi to a čerpadlo jsem vymontoval a zkusil rozebrat, povedlo se a poměrně snadno, tak jsem vyměnil gufero (radši jsem tam dal dvoubřitté), dal čerpadlo zpátky dohromady, dolil olej a celé jsem to dělal asi hodinu, celková investice se vyšplhala na 300,- Kč ( 110,-Kč gufero a 190,-Kč za litr oleje) . Nemám sice nic proti značkovým servisům, ale myslím si že dnes už není dost kvalifikovaných automechaniků, kteří by uměli něco opravit a spíš jsou to jen vyučení měniči dílů.
milouš píše:Nemám sice nic proti značkovým servisům, ale myslím si že dnes už není dost kvalifikovaných automechaniků, kteří by uměli něco opravit a spíš jsou to jen vyučení měniči dílů.
milouš píše:Zdarec všichni, tak jsem nedávno montoval do předního nárazníku mlhovky a při té příležitosti jsem si pohledem na motor všiml, že mi někde uniká olej. Vana i víko ventilů byly suché, tak jsem se pídil hledáním až jsem zjistil, že je to z čerpadla posilovače řízení. Teklo mi to přímo u řemenice, no a jako na potvoru měsíc a půl po záruce. No moc nadšený jsem z toho nebyl, ale říkal jsem si, že vyměnit gufero by v servisu KIA Most, kam jezdím na garančky, mohly za rozumný peníz. Tak jsem se tam vypravil a pán v servisu mne ujistil, že se tento díl neopravuje a musí se vyměnit. A že prý nejsem první a ten pán co tam byl přede mnou tam za opravu nechal kolem 14 000,- i s prací. Tak jsem se ještě zeptal co stojí samotné čerpadlo, cena byla 8 300,- bez DPH. Tak jsem se smutně vracel domů a přemýšlel co s tím budu dělat, protože můj rodinný rozpočet by taková ivestice na čas zruinovala. Nedalo mi to a čerpadlo jsem vymontoval a zkusil rozebrat, povedlo se a poměrně snadno, tak jsem vyměnil gufero (radši jsem tam dal dvoubřitté), dal čerpadlo zpátky dohromady, dolil olej a celé jsem to dělal asi hodinu, celková investice se vyšplhala na 300,- Kč ( 110,-Kč gufero a 190,-Kč za litr oleje) . Nemám sice nic proti značkovým servisům, ale myslím si že dnes už není dost kvalifikovaných automechaniků, kteří by uměli něco opravit a spíš jsou to jen vyučení měniči dílů.
Kryshna píše:Ted me docela strasis... fuj, zatim me nic krom nefunkcniho leveho zrcatka nepotkalo, ale tohle by me vazne znicilo, taky mam lehce po zaruce a najeto 32tis... a bohuzel automechanik nejsem, takze bych si na opravu asi netroufl...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé