Viete mi poradiť na čo slúži chladic na EGR (chladic výfukových plynov). Pravdepodobne ho mám poškodený nakoľko mám sadzu v chladiacej kvapaline. Urobil som bypass na chladiči, prepojil som okruh vody mimo chladic. Po prepláchnutí chladiaceho systému uvidím ci sadza zmizla. Je potrebné chladiť EGR- výfukové plyny, alebo to slúži len na rýchlejší ohrev vody po štarte? Aký ma vplyv odpojenie na motor? Alebo radšej vyradiť celé EGR? Ma s tým niekto skúsenosti?
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
po lopate povedane ak to chladenie odstavis bude funkcnost EGR obmedzena resp. tvoj motor bude produkovat viac NOX nakolko tento plyn vznika pri vysokych teplotach pocas spalovania a tym ze nebudu chladene vyfukove plyny, ktore idu spat do spalovacieho priestoru aby sa znizila produkcia skodlivych plynov, bude tvoj EGR ako EGR prvej generacie bez chladenia.ja by som to skusil ale kazdy sa rozhoduje sam za seba inak daky clanok je aj tu http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
Ďakujem veľmi pekne, po dlhej dobe som sa konečne dozvedel to čo som chcel . Za ten čas som uz zohnal použitý chladic EGR takze ho možno namontujem, keď uz tam ma byt nech tam je