dva tyzdne dozadu som sa stal majitelom skoro novej vengy. vyrobenej v 2013, kupovanej v polovici 2014. ale nieco sa mi na tom aute nezda, nakolo je to 1.6 benzin vo vybave EX, najazdenych 3000km a predavali to za 9000e. dovod predaja bolo nesadnutie si vozidla a majitelky ktora na aute oskrela predny blatnik pri cuvani...opravene a keby mi o tom nepovedali tak to volnym okom nie je sanca zistit. kto by predaval nove auto o 4000e lacnejsie??? uvidime co nam povedia pri prvej garancnej prehliadke. pred tym som vlastnil sopel...tak nas syn pokrstil opel astra g 2001 a teraz ked porovnavam tak myslim ze velky pokrok vpred som neurobil.
stve ma
- hukot od kolies- continental- je vacsi ako od predchadzajuceho auta a v zakrutak viac ako na rovnej ceste
-buchot od naprav. a vyslovene od praveho predneho kolesa. pri testovacej jazde som to nemal sancu zistit nakolko vsade bola len krasna rovna cesta. pri prechode jam alebo nerovnosti ktore nasleduju viac za sebou s autom hadze zo strany na stranu az mam dojem ze ma chce auto vyhodit von. a to sa ich snazim prejst pomalicky, tak aby som autu co najmenej uskodil. predpokladal som ze to bola chyba starsich modelov a u novsich rokoch vyroby to bolo odstranene. pisem si...v buducnosti radcej uz u kii nepredpokladat.
-pri cuvani ma spiatocka divny zvuk...ako keby ozubene kolieska isli bez mazania, ked idem prudsie tak je zvuk ako formula. aspom mne to tak pripada. doteraz na kazdom aute co som cuval to molo normalny zvuk motora. ako dopredu na 1
-rano alebo pri odchode z prace pri nizsich teplotach auto nastaruje na brk.ked sa zapocuvam nieco v motore jemne klepoce...to ma rozvodovu retaz? ale nie to som chcel. auto necham necelu minutku povrcat a vyrazam. po prejdeni 100m sa potrebujem zaradit do dvojprudovky a je problem. zaradim sa, potrebujem zrychlit a vtedy auto par krat zadusi. prutko spomaluje. vyraza, ako keby som stupal na brzdu. prejdem 10m a uz je to v poriadku uz akceleruje v pohode.
-mam bielu farbu. to ze vidiet pri uprsanom pocasi spinu mi nevadi ale ze to je spinave az po okno a musim otvarat dvoma prsatmi aby som bol co najmenej spinavy...to sa nevedeli nejako pohrat s tvarom karoserie?
-cudujem sa ze ja som nameral realnu spotrebu skoro rovnaku ako ukazuje pocitac. ale aby som mal 6,7 na 100 tak musim len hladkat plyn a boli ma z toho noha. v tomto aute ju mam inac ako doteraz koli vyssiemu sedeniu a nejako mi zacne po case strpat. chcelo by to tempomat ale nestratim zaruku ked ho dodatocne dorobim? bol by tu niekto kto sa v tom vyzna ochotny mi to neskor urobit?
-samotne parkovanie. ja s tym neviem parkovat a to som mal pred tym kombika. ked parkujem priecne a cuvam, furt nejako krivo stojim. mam dojem ze auto je v zadu o mnoho sirsie ako v predu a ked chcem mat pozdlz celeho auta rovnaku vzdialenost od vedla stojaceho tak nakoniec stojim nakrivo. a pozdlzne parkovanie ani nehovorim. spetaky nejako prilis skresluju. vyjdem von a pozeram ze za mnou je meter miesta a ja sa vrtim na 30cm lebo mam dojem ze vzadu uz uz tuknem. a ked konecne zaparkujem tak este vyrovnam popri obrubniku a zistim ze zas stojim na krivo. ked ma niekto z panelaku vidi tak si ozaj musi pomysliet.
-medzi celnym sklom a palubovou doskou som nasiel trcat nejaky molitan.
-samotne radenie 1 a 2 prevodoveho stupna si asi zije vlastnym zivotom. raz ide tazsie,s miernym odporom ako ostatne rychlosti a inokedy, hlavne pri preradovani v zakrute ako keby som nic neradil. len to tam proste do 2 vleti bez akeho kolvek odporu, az sa cudujem ze zaradilo rychlost
- no a este ma uraza ked mi povedia ci mi zena pozicala auto...ano, nie je to beckovy mercedes ktory vyzera ako auto pre chlapa ale ja som vzdy chcel auto s vyssiem sedenim, nie suv a mne sa paci. rozhodoval som sa medzi ix20 a vengou a roomstrom.
-ozaj. kde to ma ochranny kryt pod motorom? budem musiet vysondovat co tam dat. ked posuniem na zadnej lavici operadlo viac dopredu tak je medzi operadlom a hornym platnom medzera. da sa tam nieco dokupit na prekrytie? roomster ma taky 10cm pas na suchy zips
- neviem ci tam mam dorobene parkovacie senzory majitelom alebo im to robila kia. su cierne,nie su vo farbe vozidla. vedla volantu nie je tlacitko na ich vypnutie, zvuk ide z kufra. ak su dorobene predchadzajucim majitelom stracam nejaku zaruju na vozidlo?
ja este skusim dat autu niekolko sanci, uvidim ake dalsie chyby vyskocia a ci sa budu dat odstranit. zatial som spokojny tak 50 na 50. mam v podstate nove auto ale ma prilis vela chyb. aha... uz viem preco ho predavali tak lacno