od Berka » 28.07.2017 11:15
Přišla mi odpověď z Kia.
Až tak úplně spokojen nejsem, takže jsem ještě požádal o další vyjádření k nějakým nesrovnalostem.
Dobrý den,
kolegové z rozvoje dealerské sítě zaslali následující vyjádření.
V rámci programu 777 Premium máte nárok na vše co je uvedeno výčtem v podmínkách tohoto programu tj. na díly, práci a provozní kapaliny, které jsou dle předpisu výrobce obsaženy v položkách pravidelného údržbového servisu Vašeho vozidla. Čas, který výrobce pro pravidelný servis předepisuje krom jasně definovaných výměn /olej, olejový filtr, svíčky…./ obsahuje jen kontrolu tj. jestliže je při těchto kontrolách zjištěna potřeba dodatečných oprav, výměn nebo čištění, tak toto není programem kryto a měl by to uhradit zákazník (nejde-li o záležitosti, na kterou se vztahuje záruka).
Podobně je to s náklady na likvidaci odpadů. Tyto náklady nejsou uvedeny ve výčtu krytých položek a jejich uhrazení servis po zákazníkovi požadovat může. Obecná praxe je však taková, že drobné vícepráce, likvidace oleje apod. nebývá v rámci pro-zákaznického přístupu účtována.
V případě kladenského servisu je trochu zvláštní, že automaticky předpokládá, že dodatečné úkony bude nutné provést. Servis samozřejmě může /a měl by/ nabídnout i další úkony, které mohou být pro vůz zákazníka prospěšné a zvýšit živostnost některých komponent. To je případ vyčištění brzd, seřízení geometrie, dezinfekce klimatizace apod. Nemůže však zákazníka nutit, aby tyto práce objednal a zaplatil. Jedná se pouze o nabídku a ta musí být oboustranně odsouhlasená.
Celou záležitost s naším dealerem probereme a pokusíme se mu vysvětlit, že pokud svůj přístup nezmění, tak jeho potenciální zákazníci budou své vozy opravovat jinde.
Přejeme hezký den a mnoho šťastně najetých kilometrů s Vaším vozem Kia!
Subaru Outback 2.5i Executive
Renault Megane Grandtour GT 1.6 TCE EDC 151kw - prodáno
ceed II 1.6 GDI FIFA 99kw - prodáno
ceed SW 1.6 CRDi 85kw - prodáno