only_one píše:No je zbytečné se opakovat, ale vymrzlej motor s omezeným vstupem vzduchu ohřeješ citelně rychleji jak ten, který trvale ofukuje ledovice z venku. Je to zbytečný to dál rozebírat. Ten kdo má soudobé Crdi dobře ví, že jeho tepolota ohřátí alespon vody na provozní teplotu je někdy i více než 15km zrovně dneska ráno když bylo - 15 tak to trvalo Ku**a dlouho než se vubec ohřála alespoň voda když se auto snažilo zoufale alespoň ohřívata kabinu a i zahřátá voda při stání na semaforech z 80°padla behěm 3 minut na 60 ...
Souhlas a vlastni zkusenost s 1.6 cvvt. Foto z nedele dodam.only_one píše:No je zbytečné se opakovat, ale vymrzlej motor s omezeným vstupem vzduchu ohřeješ citelně rychleji jak ten, který trvale ofukuje ledovice z venku. Je to zbytečný to dál rozebírat. Ten kdo má soudobé Crdi dobře ví, že jeho tepolota ohřátí alespon vody na provozní teplotu je někdy i více než 15km zrovně dneska ráno když bylo - 15 tak to trvalo Ku**a dlouho než se vubec ohřála alespoň voda když se auto snažilo zoufale alespoň ohřívata kabinu a i zahřátá voda při stání na semaforech z 80°padla behěm 3 minut na 60 ...
DanBlack píše:Nikdo tu nevzpoměl další velké plus takového krytu (hlavně té verze na spodní část masky) -> chrání chladič před kamínky a slanou mlhou.
Chtěl bych ho na RIO, právě z důvodu ochrany ale ještě mám moc nový model.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé