je prostě to, že máš na autě díry na to, ho tam namontovat
. Zrovna včera jsem tažný montoval na JD. Ty díry ale mají v podstatě všechny auta a na tobě je si vybrat jak chceš hodně luxusní tažný mít. Sklápěcí, pevný neodnímatelný a pod.
Co je ovšem klíčové je elektrika a tam je možný postupovat několika způsoby. Ideálně se prodává kit přímo pro auto, kde je jednotka, část elektriky se propojí na tovární konetkory, protahají se kabely k zásuvce. To omezí hlášení poruch prasklých žárovek. Tenhle kit jsem použil i já, i tak bylo nutné ze svazku najít mlhovku a zpátečku, která nemá dostupný konektor.
A druhá varitanta je používaná u starších aut, uni věc, najdi si kabely a napoj kde uznáš za vhodné
je to takové víc elektrobastlířské a snovýma autama to moc nefunguje.
Prodávají se dva typy zásuvek - 7pin a 13pin - na malé vleky stačí 7pin, pokud karavany tak lepší 13pin. Ale jsou i redukce aby světla šli, pokud ale bude hned sloužit na karavan, je lepší mít 13pin, kde je i napájení trvalá +12 třeba na lednicku v karavanu a pod ale pak na většinu ostatních vleků to chce mít redukci sebou a otravuje t oživot.