Pokavad se ti s autem nic v ramci 7-lety garance nestane, tak to smysl nemelo, jenze pokavad ano a bude to stat v desitkach tisic korun, tak uz asi budes drbat hlavu, kdyz porusis zaruku a pak ji nebudes moci vyuzit
U meho ojeteho Sorenta byla castecne propadla zaruka a importer mi tvrdil, ze my ji mozna uznaji, kdyz da servis dobrozdani, ze ty dva mesice navic nic nezpusobily. Nakonec jsem si to nevybehaval, protoze uz jsem mel nakoupeny material na pravidelny servis a rikal si, co se muze stat za posledni dva roky zaruky. No a hned obratem jsem prisel na to, ze mi nefunguje 4WD, coz ve finale dle servisu znamelo vymenu dilu za cca 50tis. bez dane atd. jenze hadam by mi to stejne neuznali na zaruku, protoze 4WD se snadno poskodit, kdyz ji clovek zapina na tvrdem povrchu a jak tak ctu cizi Kia forum, tak u Sorenta se dokaze pomalu poskozovat sama pri rozjizdeni do zatacek, kdy sama pripina zadek a pak se kola navzajem perou. Takze jsem opravoval ja sam za cca 22tis. s dani. Zde by mi tedy nejspis zaruka nepomohla. No a cca rok pred koncem zaruky, ktera uz ale nebyla platna, jsem prisel na problem se zamykanim auta. Nakonec jsem identifikoval, ze za to muze rele, ktere je hodne nesikovne napajene na tistaku pojistkove skrine, kterou servis meni rovnou kus za kus, takze cena bez dane cca 23tis. To uz jsem si drbal hlavu, ze zaruku nemam, takze jsem se vrhnul do samodomo opravy, ktera neprobehla uspesne, protoze jsem holt byl nedostatecne vybaven. No a zachranila mne az pouzita pojistkova skrin z E-bay cca za 9tis.
Takze je to prosta matika, spocti si kolik usetris na "drazsich" servisnich prohlidkach, kdyz odectes naklady na neorigo servis. A pokavad to da par desitek tisic, tak mas na pripadnou "drahou" zavadu
, kdyz se nic nestane tak usetris. Kdyz se neco stane tak muzes prodelat, je to ciste kazdeho rozhodnuti. Jinak budes-li to auto chtit prodat do 7 let, tak se lepe prodava se zarukou.