Tak čau pánové, s lítostí vám musím zdělit že sem dneska odevzdal svého Mazlíka do servisu,je to týden co začalo hvízdat turbo a to v rozmezí 1200 až 1900 otáček potom byl klid, dneska už to řvalo , no a co servis, vedoucí servisu jestli je to slyšet normálně já že at si to poslechne no a poslech a že to ještě takhle neslyšel a že de pro kolegu ten jak to uslyšel tak verdikt turbo v háji což sem věděl hned, zajel stim dovnitř sundal hadici nastartoval a koukal přes zrcátko dovnitř ale moudrý s toho nebyl že je tam stejně prd vidět ale jináč že se točí a dobíhá v pohodě ,takže verdikt nové turbo na záruku, na skladě že prý je, hned ho objednal a že do čtvrtka snad dojde a že se bude snažit to co nejdřív udělat a že zavolá, najeto mam nějak kolem 23000 tisíc ,na dotaz opraváře co sem sním mluvil , říkal jsem mu že jezdím na Rakouskou naftu prémiovou aditivovanou olej Mobil Formula 1 5w 30 o lepším nevím co bych tam dal a výměna po 11000tisících taky si myslím že to je v pohodě a olejem to nebude, dochlazení turba to dělám taky, extrémně to taky nehoním ,co mam tedy pro to dělat víc aby to turbo vydrželo a on že to byl vadný kus jináč že to není možné a že až ho vyndají tak ho rozeberou a že uvidí čím to je ,pak mi řekne, takže doufám že to stihnou do srazu jináč budu muset jít na sraz pěšky nebo vlakem , co vy na to chlapci to je supr ne,tak čus