Stránka 1 z 1
Auto Matulka (Plzeň) - prodej, servis

Napsal:
25.07.2009 23:40
od Beda
Auto MatulkaAdresa:Nerudova 2009/43, 301 00 Plzeň
Kontakt prodej:tel.: 377 322 417, 731 656 302
fax: 377 322 417
e-mail:
automatulka.prodej@automatulka.euKontakt servis:tel.: 731 656 303
e-mail:
automatulka.servis@automatulka.euOdkaz na stare forum:http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=2479
Re: Auto Matulka (Plzeň) - prodej, servis

Napsal:
26.12.2024 06:36
od cosmicboy
Od Kia Czech mi přišel dopis, kde jsem informován o tom, že Auto Matulka již není autorizovaným prodejcem, ani autorizovaným servisem Kia.
Nyní jsem tedy před volbou, kvůli 7leté záruce... Dál jezdit k Matulkovi (který má s Kia dlouholetou praxi), ale nemít v ofiko Kia servisní databázi zaznamenané provedené úkony nebo začít jezdit k jednomu z nově vzniklých prodejců? Zde podle mě nebudou mít takovou praxi, ale zase bude vše v Kia databázi a v případě problému nebudu muset dokazovat, že Matulka něco nezanedbal...
Re: Auto Matulka (Plzeň) - prodej, servis

Napsal:
26.12.2024 08:44
od MP1
Ak si nebude ďalej platiť prístup ku kiahotline a licenciu k diagnostike, tak aj jeho možnosti budú obmedzené, servisné prehliadka nebude plnohodnotná. Nebude robiť povinné aktualizácie RJ. stratí prístup k TSB.
Teraz napríklad meníme EGR na Stonicu. Pred rokom dávali vo fabrike asi mesiac nejaké blbe EGR a teraz sa to prejavuje - sem tam neudrží voľnobežné otáčky a zdochne napríklad na križovatke. Bez prístupu na kiahotline sa nedopracuješ k zoznamu postihnutých VIN.
Zistíš to jednoducho. Pri servisnej prehliadke nedostaneš výpis z KDS 2.0 (vyžaduje online prístup na server). U nás to dostáva každý zákazník so servisným listom, objednávkou, faktúrou a testom akumulátora.
V takom prípade by som asi hľadal iný autorizovaný servis. Dnes je prístup k informáciám kľúčový a platí sa za to.
Re: Auto Matulka (Plzeň) - prodej, servis

Napsal:
28.12.2024 17:55
od cosmicboy
Děkuji za rozsáhlou a jasnou odpověď. Asi tedy nebudu "riskovat" a půjdu do jednoho ze dvou doporučených servisů, které byly v dopise uvedeny jako náhrada. Jinak jsem doposud k servisním prohlídkám (byly zatím dvě) obdržel jen lísteček z testu akumulátoru a takový všeobecný list, kde je odškrtáno, co vše zkontrolovali (např. mm na jednotlivých pneu) a na faktuře je pak uvedeno, že byla provedena servisní prohlídka dle směrnic Kia. Tak snad je vše OK...