Stránka 1 z 1

MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 26.07.2009 00:54
od Beda
MOTOR-CAR s.r.o.

Adresa:
Hodonínska 7, 841 03 Bratislava-Lamač

Kontakt prodej:
tel.: 02/492 94 399
e-mail: i.novotna@motor-car.sk , r.bobacic@motor-car.sk

Odkaz na stare forum:
http://old.kia-club.org/viewtopic.php?t=1049

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 09.08.2010 19:29
od tonyp
1. garancna prehliadka po roku.

Pristup slusny, auto povysavali, nastavili rucnu brzdu.
S ostrekovanim predneho skla nevedeli nic spravit, vraj je to proste tak....

Cena toho vraj uzasneho oleja je teda neskutocna Shell Helix Ultra AX 5W/30

Obrázek

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 09.08.2010 19:31
od ervss
dobre si účtuju za olej .. ake tak nič s tým nespravíš , jedine dať prehliadku a inde kúpiť olej alebo priniesť svoj :)

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 09.08.2010 19:33
od luboss
Za ten olej si naozaj vypytali privela, ked na internete je k dostaniu od 12€ za liter :shock:

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 23.12.2010 17:26
od brandysw
Pre mna bola pri garancke hlavna vyhoda tohoto servisu, ze su otvoreny aj vecer.
Objednal som sa na 18.00, hotove bolo cca 19.45.
Usetril som den dovolenky (8.00 musim byt pred skolou :yes: , 9-17 musim byt v praci)

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 13.05.2011 12:09
od snowko
Tento servis neodporucam. Chodil som tu s Vengou, ale okrem garancnej kontroly na vsetko odpovedali NEVIEME, STE TU PRVY S TAKYM PROBLEMOM... Pri garancke mi vobec neopravili tie veci, ktore podla podkladov z fabriky mali - tzv TSB - akurat vymenili olej, filtre a mozno sa jednym ockom pozreli na brdzy. Chcel som tazne zariadenie. Nevedeli mi povedat ake zvisle zatazenie zvladne, ESC kontrolka - ani len netusili ako napravit to, ze sa mi samovolne pri bzrdeni rozsvieti. Prepadavnie kufra? To este nepoculi. Dokonca som im ukazal aj manual ako to opravit...nic. Moje tusenie, ze kedze je to spojeny servis KIA aj Mercedes, ze radsej privitaju majitelov aut drahsej znacky sa potvrdilo. Mercedes plati servisu za normohodinu viac ako 2-nasobok toho co KIA, takze je jasne, ze sa nikto nebude zaoberat trapnou Vengou. Ked som nasledne obehal ine servisy v BA a spomenul, ze som chodil do Lamaca...len sa pousmiali.."jaaj, Lamac, no jasne, tam na to kaslu, ani na skolenia vsetky nechodia". Na druhej strane musim pochvalit predajcov z KIA Lamac, ale ich uloha predajom auta skoncila :-). Skoda len, ze prave takyto pristup servisu KIA Lamac vo mne vyrazne nastrbil doveru v znacku KIA. Prisiel som do ineho servisu KIA a vsetko vyriesili raz dva tri.

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 17.04.2017 15:40
od joko59
Servis zatiaľ neviem posúdiť.
Kúpil som tu predvádzacie Ceed SW s 6800 km. Predajcovia - aspoň dvaja na jedničku, prístup prijímacieho technika na 1. garančku na jedničku, platili dohodnuté termíny, a cenu garančky som neriešil, nevedel som - nechcel som prirovnávať. Bral som to ako normálne. Mám to nedaleko, tak sa tam určite vrátim, no auto jazdí bezporuchy. Zatiaľ som mal tom dobrý pocit. Možno už sa po rokoch polepšili, možno ešte u mňa nemuseli nič riešiť. :drink:

Re: MOTOR-CAR s.r.o. (Bratislava-Lamač) - prodej

PříspěvekNapsal: 17.04.2017 16:37
od Rastiksvk
Zaujimal by ma rozdiel v cene medzi novym a predvadzacim vozidlom ... mne to pri kupe nukali tiez ale ta zlava mi nestala zato kupit predvadzacie auto kedze vieme ako kazdy na predvadzacke skusa auto a najme sk studenym motorom atd :) ale ti je moj nazor

zazitok z predajne

PříspěvekNapsal: 02.07.2020 11:48
od andykey
Prepacte ak pisem tento prispevok do casti kam nepatri, som tu dnes prvy krat, ale potreboval som sa podelit.

Po prichode na predajnu v BA nedaleko Borov sme cakali skoro 20 minut, aj ked sme mali dohodnuty termin navstevy predajne a aj testovacej jazdy uz tyzden.
Predajca , resp. skor nepredajca nemal velmi zaujem komunikovat, takto som si skutocne predajcu vozidla nepredstavoval. Ziadne
blizsie vysvetlenie. popis vozidla, asistencnych systemov vo vozidle, aj ked sme sa ho na to pytali, len konstatovanie ano, su tam neake, ziadna predstava o
rozdieloch po safelifte ( napr. viac asistencnych systemov pre vybavu gold).
Po dotaze na tazne zariadenie nas presviedcal, ze v najnovsich vozidlach rozumej poslednych 2 rokov nie je predpriprava, nakoniec si nasiel
v papieroch, ze mame pravdu. K cene tazneho zariadenia sa nam nevedel absolutne vyjadrit, ani k casovej narocnosti montaze tazneho zariadenia.
Pocas testovacej jazdy nam predajca dal akurat informaciu k prihlaseniu vozidla, samozrejme po mojich viacerych otazkach,
ziadna proaktivna komunikacia so zaujmom ponuknut/predat vozidlo.
Nasledne sme chceli vediet ake vozidla by mali ihned k odberu, pripadne na inej predajni v ramci motor-car.
Mimo BA mali na predajni vozidlo o ktore by sme mali zaujem a chceli sme informaciu akym sposobom by sa dalo riesit cez nich, prevoz vozidla a podobne.
Odpoved bola jednoznacna a bez dalsej moznej diskusie ' to je drahe'. Po opatovnych dotazoch nam drahe nebolo vysvetlene, len ze sa to nerobi,
lebo 'drahe to je'.
Pri dohadovani terminu nasej navstevy nam bol ponuknuty odkup vozidla, ked sme sa na predajni na to dopytovali, bolo nam povedane,
ze to vlastne oni na predajni nerobia treba ist na ich pobocku do dunajskej luznej.
V ponuke na stranke mali vozidlo, ktore mali vystave na predajni, na stranke ho mali o 2000 lacnejsie ako cena na predajni, na rozdiel
v cene sa nam nevedel vyjadrit a snazil sa odignorovat otazku, odpoved sme nedostali.
Kedze sme mali zaujem riesit vozidlo, zvazovali sme aj dane na predajni, nakolko malo 18" pneu, dotazoval som sa predajcu, ze ak by sme
brali dane vozidlo, ci mi nan vedia dat 16", odpoved ma uz asi ani neprekvapila, to by museli objednat a bolo by to drahe...
Nakoniec predajca zazil asi obchodneho ducha a spytal sa , ci by sme nemali zaujem o predvadzacie vozidlo, ktore sme vyskusali.
Tak sme si povedali ze tak nech nam daju cenu. Nakolko nebola dostupna veduca predajne, slubil nam zaslat ponuku, po niekolkych dnoch sme sa museli
dopytovat na nu a ponuka jazdenej predvadzacky bola = ako vozidlo v rovnakej vybave vystavene na predajni.
Mimochodom, z parkoviska sme sa na predvadzacom vozidle, ktore pouzival dany predajca nevedeli asi 2 min pohnut, auto nastartovane, zaradene drive a nic, naviackrat sme startovali a skusali.
Aky mohol byt dovod, nam predajca nevedel odpovedat.
Isto ma obchodny duch danej osoby presvedcil, aby som si u nich na predajni kupovali vozidlo.....

EDIT snike: přesunuto do správného tématu

Re: zazitok z predajne

PříspěvekNapsal: 02.07.2020 12:02
od Roman-Zilina
:lol:
radost ist nakupovat. zrejme sa tam pojdem pozriet, ich proklientsky orientovany pristup sa mi moze zist :lol: