Quadrant píše:Může to také způsobovat vadný přetlakový ventil na palivové liště se vstřiky, startování pak trvá déle protože se pomaleji vytvoří požadovaný tlak kvůli delšímu plnění lišty palivem které odteklo do nádrže mezi tím co auto nejelo.
Na konci lišty je ventil který má hlídat tlak, pokud je špatný tak zůstane víc otevřen a vrací benzín zpět do nádrže, což se projevuje buď slabým výkonem " tedy že motor v určitém momentu začne vadnout " a nebo dlouhými starty.
Dá se to aspoň trošku zjistit tím, že někdo zmáčkne a přiškrtí hadici " vracečku " kleštěmi a druhý začne startovat.
A nebo už u nastartovaného motoru ji zmáčknout a pozorovat chod motoru, pokud se změní, tak je to jasný.
Díky. Zítra vyzkouším a dám vědět. Já ho už také chtěl měnit, ale říkal jsem si, že to asi ono nebude, jelikož za jízdy žádné cukání čí ztrátu výkonu nepozoruji.