AH_Litomysl píše:No...já na jednu stranu nevěřím, že i kdyby Škoda nebyla spjata s VW tak že by udělala výstřednější design. Přeci jen - tímto směrem šel třeba nový futuristický Civic - mě se ten tvar velice líbí, ale bohužel tímto extravagantním tvarem si Civic zavřel dveře k většině lidem, kteří nechtějí být tak "cool". Dle mého názoru je design Škody takový, aby dokázal uspokojit většinu zákazníků - a ruku na srdce, dnešní společnost je hodně konzervativní. No a co se týče podvozku, mě se tedy podvozek Sportywagonu líbí. Čekal jsem to daleko horší a byl jsem mile překvapen.
Nepodcěnujte tvůrčího ducha českého národa. Víme, že Škoda v minulosti u některých modelů byla hodně před západem, akorát se nevyráběly z různých důvodů. Designery bychom měli a když ne, určitě bychom je dokázali přetáhnout jako to udělala KIA, V tom problém není. Nemusel by to být futuristický design, stačil by okopírovaný - eh, tak dobře, isnpirovaný - jak to dělá KIA, vychází jí to.
Ano, Škoda sází na konzervatismus a zavedené jméno - u nás. Nevím, jaké úspěchy má ve světě. Nechci se hádat, ale po světě celkově bude zřejmě jezdit více Civiců než Octavií. Ale když tak mě opravte nějakou statistikou.
Podvozek je na rovince při nižších rychlostech tvrdý a celkem se přenášejí rázy do kabiny a v zatáčkách je zase měkký, takže se auto naklání, i když stopu drží dobře. Po předchozím Opelu Vectra 2.0 '99 (podvozek Irmscher přímo z výroby ve výbavě sport) a Mazdě3 '04 jsem čekal něco podobného. V tomhle je to daleko pod (a to si kluci s Mazda3 klubu hodně stěžují, že podvozek už není to, co býval na 323, takže už ani tady to není co bývalo. Tím spíš jsem čekal něco podobného). Je to o tom, na co je člověk zvyklý. Do lepšího se přesedá líp, do horšího hůř. Nikdo mě nepřesvědčí, že podvozek je dobrý. To by se musel trochu jinak chovat.