Cez víkend som si po zaparkovaní náhodou všimol, asi bolo nejaké vhodné svetlo, že sa mi zošúpala nejaká vrstva na hornej strane predného svetla. Môže to spôsobiť nejaký problém a mám to ísť reklamovať?
Finanční podpora Kia-Club.org CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010 SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Slez ti vrchni "hard coat" lak, ktery chrání svetlo proti povětrnostním vlivum a i nekterym mechanickym. Urcite vyuzij možnost reklamovat, jinak světlo casem víc zmatni a budes si muset zaplatit ci udelat renovaci.
Update: Bol som dnes na výmenu oleja v Pemm Brno, tak som sa na to opýtal. Povedali, že mi to vezmú na reklamáciu, ale že musím auto odovzdať a nechať ho tam, nahlásia reklamáciu a po schválení od Kie svetlo (možno aj obe) vymenia. Takže týždeň až dva bez auta. Som predbežne obejdnaný na začiatok 2023.
Trochu divný postup. Já když něco řešil na reklamaci, tak to okoukli, popř. nafotili a odjel jsem domů. Poté po zajištění nových dílů a případném schvalovacím procesu jsem auto dle domluvy přivezl znovu na rychlou opravu/výměnu...
Nakoniec to bolo rýchle, v utorok ráno som auto odovzdal, v stredu pred obedom mi volali, že hotovo, a to mi ešte aj čistili zadné brdzy, lebo pískali. Išlo to cez záruku, takže som platil len za tie brzdy.