Stránka 1 z 3

motor

PříspěvekNapsal: 04.04.2010 16:19
od pere
prosim o radu - motor prestal mat vykon max.otacky 2700-2900. kontrolka poruchy nesvieti. pred 3 tyzdnami meneny palivovy filter BOSCH
dakjem za radu

Re: motor

PříspěvekNapsal: 04.04.2010 22:00
od Jakub
Není utržená vložka v tom filtru ?

Re: motor

PříspěvekNapsal: 04.04.2010 22:13
od Berka
Pokud ti nesvítí kontrolka, tak to bude nedostatkem nafty. Nemyslím v nádrži, ale prostě se ti dostává málo do čerpadla. Jak píše Jakub možná chyba filtru nebo je ucpaný atd.

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 08:08
od pere
dakujem , zajtra objednam novy

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 11:00
od vegas
Mě se jednou stalo že mi v servise měnili palivovy filtr a dali mi ho opačně, asi po měsíci téměř nepropouštěl a auto nejelo. Stalo me dost usili a času než jsem na to přišel. Stačilo filtr obrstit a auto jelo jak melo. Ten filtr byl pod autem za paliv. nadrží, valcoveho typu.

Zkusil bych ho vytahnout, podivat se jestli je tam spravne, zkus ho profouknout-když tam nebude odpor, je filtr ok.

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 18:54
od pere
Filter je v motorovom priestore.Zapojit sa neda opacne - nepustia hadice. Bol tam filter DELPHI ,teraz som dal BOSCH.Cital som na nete ze filtre
BOSCH niesu dost kvalitne. ??

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 20:15
od PetrLa
vegas píše:Mě se jednou stalo že mi v servise měnili palivovy filtr a dali mi ho opačně, asi po měsíci téměř nepropouštěl a auto nejelo. Stalo me dost usili a času než jsem na to přišel. Stačilo filtr obrstit a auto jelo jak melo. Ten filtr byl pod autem za paliv. nadrží, valcoveho typu.

Zkusil bych ho vytahnout, podivat se jestli je tam spravne, zkus ho profouknout-když tam nebude odpor, je filtr ok.


filtr opačně? to slyším prvně...to jde?

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 21:20
od vegas
Tak snad ta výměna to vyřeší.

Jinak některých aut je možné zapojit fitr opačně.

Re: motor

PříspěvekNapsal: 05.04.2010 21:53
od PetrLa
vegas píše:Tak snad ta výměna to vyřeší.

Jinak některých aut je možné zapojit fitr opačně.


Já si vždy představoval že filtr vypadá takto:
Co na tom lze proboha namontovat opačně? Našroubuju a není co řešit.

Obrázek

Re: motor

PříspěvekNapsal: 06.04.2010 07:42
od Jakub
@PetrLa

Tady je řeč o palivovém, ne o olejovém filtru ;-)

Re: motor

PříspěvekNapsal: 06.04.2010 18:38
od pere
Tak som dnes vymenil ten palivovy filter.Motor stale nejde do vykonu max.ot.do 3000. :?

Re: motor

PříspěvekNapsal: 06.04.2010 19:48
od violator
Jaký tam máš motor ??? Mechanické vstřikovací čerpadlo nebo už je to CRDi ???

Re: motor

PříspěvekNapsal: 06.04.2010 20:13
od PetrLa
Jakub píše:@PetrLa

Tady je řeč o palivovém, ne o olejovém filtru ;-)


sorry neumím číst....ještě je tam vyloženě napsané palivový. :) sorry

Re: motor

PříspěvekNapsal: 06.04.2010 20:40
od pere
Je to CRDi 106kW

Re: motor

PříspěvekNapsal: 07.04.2010 08:30
od violator
Asi bude rozumné nechat auto napíchnout na čtečku a zkontrolovat registr chyb, ikdyž nesvítí kontrolka check. (Předpokládám pokud by byla jednotka v nouzovém režimu, měla by bliknout na palubce kontrolka check). Podobně se známému motor choval s poškozenou váhou vzduchu, ale to je jen jedna z X možností. Známého auto s poškozenou váhou vzduchu se chovalo tak, že výkon motoru rapidně poklesl a motor odmítal jít do vyšších otáček. Starty byly normální, motor se však choval jako klasická atmosféra - jako by byl bez přeplňování a patřičného zátahu.