Stránka 1 z 1

hoří pojistka vstřikovačů

PříspěvekNapsal: 20.09.2017 13:51
od Mr_Aifel
Zdravím.

U mojeho Carnivala 2004 2,9 CRDi začla hořet pojistka od vstřiků (označení INJECTORS pojistkovky v motorovém prostoru.) Vstřiky jsou cca 80tkm po repasu, po odpojení konektoru vstřikovačů hořet nepřestala (vadu vstřikovače si dovolím na 100% vyloučit).

pokud se závada projevuje, tak se Delphi diagnostika s řídící jednotkou nespojí.

v naprostém zoufalství jsem rozebral el. svazek mezi řídící jednotnou motoru a vstřikama a není viditelné žádné fyzické poškození žádného z drátů. po demontáži palubky a dalším zkoumání jsem opět na nic nepřišel, krom toho, že pojistka přestala hořet a auto v tomto polozebraném stavu "funguje" - motor běží a pojistka nehoří, jet se s tím moc nedá, volant a řazení není nikam přidělané...

můj dotaz: existuje někde ke stažení plné eletrické schéma? moje teorie je, že když vím která pojistka hoří, tak půjdu po spotřebičích, které jsou na ní napojené. krom evidentních vstřikovačů, které jsem vyřadil mne nenapadá co jiného by bylo napájené z této pojistky...

druhá možnost je jestli to už někdo zažil a navede mě na jistotu. nechci se zabývat dalších X hodin skládáním auta, dokud nenajdu nějakou solidní závadu, kterou bych opravil...

napadá mě vada jednotky motoru. jak tohle prověřím? žádný jiný problém auto nemá, motor je v dobrém stavu a jde krásně, žádné závady diagnostika nehlásí...

Děkuji za každou radu

Lukáš

Re: hoří pojistka vstřikovačů

PříspěvekNapsal: 20.09.2017 20:53
od Beda
Tady mas schema od motoru 2.9D TCI-J3

Re: hoří pojistka vstřikovačů

PříspěvekNapsal: 21.09.2017 09:38
od Mr_Aifel
Děkuju! jestli to chápu dobře, tak z té pojistky co mi hoří jede MAF, EGR, a všech 5 žhavících relátek. zase mám kde pátrat...

Re: hoří pojistka vstřikovačů

PříspěvekNapsal: 21.09.2017 18:43
od Beda
Ano je to tak a jeste to muzou byt dalsi veci, protoze draty vedou i do ridici jednotky motoru :huh: