Stránka 1 z 1

PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové desky

PříspěvekNapsal: 22.12.2022 17:53
od nttv-studio
Dával jsem pryč z auta celý systém BlujPunkt (pořád se vysouval panel s TV a signál už 10let zrušený. Na bočních panelech dole už nesvítily žádné světla, vypálené kontrolky mlhovky, int. světla a už nesvítil ani ovládací panel ventilátoru a půlka přístrojové desky.

Při Vyjmutí žárovky nejspíše došlo ke zkratu, který vypadal úplně neškodně (asi na žárovce osvitu vyhřívání okna.)

Přístrojová deska funguje, všechny idendifikátory funkční - jen ne podsvit

resp:
nefunguje:
- poscívení úplně všeho, včetně trojůhelníku. Na fünkci to vliv nemá. Našel jsem jen vypálenou 30A pojistku od zapalovače, ale to mohlo být s něčím jiným. výměna nepomohla

Prosím o radu. Prošel jsem celou skříň s pojistkami u levé nohy, v motorovém prostoru a čekám, kde bude další :(

Auto Kia Carnival, Typ UP1M, nafta, 2.9ccm "Comonrail" obsah. Vyrobeno (asi 1999)

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 22.12.2022 18:52
od Beda
Podli VIN auta, kdyz koukam na rok 1999 tak mi to nabizi v manualech jen 2,5 benzin ne 2,9 naftu, ta je az od 2002 jenze tam nejsou manualy dostupny prvni data jsou az v roce 2005. Jestli dobre koukam alepson u te 2005, tak par budiku je za 15A pojistkou ROOM, coz je pojistkova skrin v kabine a pak je to napajeny cele pres pojistku 40A BTN1 a ta je nejspis v motorovem prostoru :huh: Musim rict, ze ta schemata jsou docela neprehledna, vzsude samej odkaz na jine schema a clovek nedokaze jit po drate proste k baterce, protoze nenajde napojeni z dalsiho schematu, novejsi modely uz to maji alespon trosku vic prehledny :roll:

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 22.12.2022 19:06
od nttv-studio
VIN JE: KNEUP751226280093

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 22.12.2022 19:29
od Beda
No jen pro tvoji informaci vyrobeno 16.2.2002, takze ne 1999 ;) No manualy na ten ricnik stejne nejsou :| takze koukni po tech pojistkach, co jsem rikal a kdyztak jeste i 40A BTN2 tam taky na schematech figurovala. Mozna kdyz popises i presneji, co konkretne jeste nesviti (hledal jsem hlavne podle trojuhelniku), protoze Carnival vubec neznam, tak mozna budu moci hledat v jiny sekci. Psal jsi neco o interierovych svetlech a nejakych dalsich panelech, co konkretne dalsiho nesviti?

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 22.12.2022 20:47
od nttv-studio
Abych řekl nebo napsal pravdu TBN2 ,mi vůbe nic neříká. ještě mi svítí airbag, ale měl jsem sundaný seák řidiče a VAG // VAG2nenašlo ža žádvnou vhybhu.--

přesdná specifikace prolémů: funguje očividněw vše, ne ne kontrolky vnitěního okruhu, Přístrojovka je ve změ, ale alarmy svící (jako hand break..)) Ale nefgunguje anipodsvit "trojíhelníku", te však funfike. Nejde nic, cp se týká vvnitřního okruho osvěrlení prvků, ale prvkyx fungují,,

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 23.12.2022 12:08
od Beda
Mam k dispozici pouze toto a to z modelu r.2005, BTN pojistky jsou v druhe pojistkove skrini, ktera by mela byt v motorovem prostoru. Pri stourani se v elektronice je vzdy rozumne mit odpojenou baterku, specialne kdyz odpojujes veci spojene s airbagy, protoze pak naskoci do RJ (ridici jednotka) chyba, ze to detekovalo treba odpojeny airbag. Tyto chyby jdou smazat diagnostikou, ale musi to byt diagnostika, ktera se umi pripojit i k RJ airbagu a ne jen k RJ motoru (jako vetsina levnych OBD2 modulu). Nevim zda ti VAG neco z auta vubec nacte, co si tak pamatuji, tak VAG je hlavne pro koncernovy znacky vozidel :huh:

Citace z webu:
VCDS STANDARD ( VAG COM )
VCDS je počítačový program, který prostřednictvím osobního počítače dokáže kompletně diagnostikovat řídící jednotky vozidel skupiny Volkswagen Group (Volkswagen, Audi, Seat, Škoda a dále Ford Galaxy, Porsche Cayenne a VW Crafter). Dále jsou podporované ostatní značky (Peugeot, Renault, Toyota, Nissan atd.) v normě OBD - diagnostika motorové jednotky.

Podle toho usuzuji, ze se VAG pripoji maximalne na motorovou RJ u ostatnich znacek, ale ne na RJ airbagu.

Pro Kii fungujou diagnostiky: Hi-Scan Pro (puvodni diagnostika pouzivana vyrobnim zavodem), Kia GDS VCI (novejsi diagnostika ktera nahradila Hi-Scan), Kia KDS VCI II (nejnovejsi diagnostika pouzivana servisy a asi i v zavode, nahradila KIA GDS VCI), Delphi, Launch x431, HiCOM ...

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 23.12.2022 19:52
od nttv-studio
De´kuji hrozně moc vše. Pojistka byla 10A umístněná v motoru. Terster jinedokázal najít, protože ukazovala zbytkový proud..

MOC Díky, svítíme :) .. Ješt někde museím sehnat ty kontrolky do spísančů a menší do sbytří přístrokovky: Např.: Spínač mlhovky, spínač světel HHRT, + spínače ruči brzdy atd-

JSTE SVĚLÍ !!!
DÍKY MOC !

Re: PROSÍM POMOC.. Nesvítí mi vůbec žádné věsi přístrojové d

PříspěvekNapsal: 23.12.2022 20:02
od Beda
Takze to byla ta ILLUMI 10A ? Divne je, ze nikde nefiguruje ve schematech, jak jsem rikal, jsou dost divny/neprehledny narozdil od novejsich modelu :roll: Taky dost zvlastni, ze ji nacpali do motoroveho prostoru, asi uz nemeli misto v kabine :huh: