Tak se mi stalo presne co posledni prispevek zminuje.Cestou mi vytekla chladici kapalina a motor se uvaril, ponevadz sleduju zajimavejsi veci nez teplomer. Dolil jsem tri litry vody a vse vypadalo v poradku, den to stalo v garazi a na zemi ani kapka. Pak jsem s tim jel domu, teplota v poradku, motor v pohode, prijedu, a zase jsem dolil dva litry. Toz jsem nevahal a sup servis (auto mam ani ne mesic, takze do znackoveho, abych se mohl pripadne vesele soudit s bazarem

V servisu to omrkli a problem odhadli prave na trubky k zadnimu topeni. Cena oskliva, druhovyroba neni, improvizovat se mi moc nechce, pujdu do originalu. Co me ale fascinuje, to auto jezdi od prosince 2006, tzn. ze to nevydrzi ani 4 roky pri 90tis. km? To je teda dost psycho
Na druhou stranu, bal jsem se, ze to bude zavaznejsi pruser, takze jsem vlastne happy. Uvidime, definitivni slovo servis jeste nerekl.