ladlen píše:@vladislav: Ja mám dojem, že to s tým autom pre Teba "zariadil" niekto priamo z z firmy KIA. Veď kto by tu potom rozvíjal debaty o Sportage, keby si ju už mal doma.-:))) Ale držím ti palce, aby to už bol naozaj posledný lapsus s Tvojim autom. Napokon, do soboty času dosť.
Zdravím všechny. Nechci zde působit jako popichovač, ALE. Pokud ale projdeme celou část věnovanou dodcám lhůtám, tak je to k neuvěření. Spousta věcí "jedna paní povídala", případně fňukání nad něčím,co stejně neovlivním. Promiňte, ale je to směšné.

Každý z nás si káru objednal dobrovolně a s vědomím, že bude čekat. Pokud uvěřil prodejci, že bude dodáno do 24 hod., tak jeho mínus. Realita je jaká je. Netýká se jen této značky. Soused čeká na Mazdu 6 již pátý měsíc a to nemá objednaný žádný zázrak. Ve firmě máme objednaných pět průměrně vybavených Škodovek již čtyři měsíce. Renault od objednání běžně v individuální objednávce dodává za čtyři měsíce. Není problém v KII, ale v systému. Vše se globalizovalo a pokud se podíváme na jednotlivé dodavatele, tak v detailu zjistíme, že "pavouk" skupiny se táhne nejen napříč kontinenty, ale i produkty. Podívejme se na TRW. Dělá od brzdových destiček, přes nápravy, volanty, světla, kde co. Zaměstnává 67 tis. duší, ve 24 zemích pěti kontinentů. Roční obrat přesahuje 10 miliard USD. Pokud tento moloch v rámci krize "zpomalil", tak mu minimálně trochu času trvá, než zrychlí na původní cyklus. Podobně je na tom spousta firem. Takže ne

, ale dodavatelé. Taky bych si zabrečel. Ale byl jsem osloven tímto modelem, tak holt čekám (podotýkám, že je to v mém životě již šesté nové auto, tři další byly ojetiny). Vladislavův příběh je z mého pohledu scifi a osobně nejsem úpně přesvědčen o konzistentnosti (stačí to číst za sebou). Nicméně nemám nic proti "silnému" příběhu. Samozřejmě budu za tyto řádky "odsouzen", ale nemohl jsem si po přečtení pomoct.

Další zprávu napíšu po dodání. (objednávka 15.2.2011 ráno, černá barva, nafťák 135kW, plná výbava).

Takže čau na podzim...
