Ono kdyby si Singer a spol. v naší ČNB nehonil ego a nehrál na boha, tj. nedržel uměle oslabenou korunu na 27 Kč/EUR, tak by vám ten přepočet českých cen na Eura podražil odhadem o 8 %. Samozřejmě, že těžko hádat přesný tržní kurz, navíc by se v české ceně částečně mohlo projevit zdražení importu, ale to si moc nemyslím, cena je dána hlavně situací na trhu a poptávkou...
Jinak dnes si můžete auto zcela bez problému koupit kdekoli v EU, takže pokud se to vyplatí, klidně bych si do

ze

zajel. Není tu jazyková bariéra, jako jinde a ani to není daleko. Je s tím jen práce a trochu papírování. Finančně pak náklady na cestu, papírování a registraci na Slovensku. Navíc, pokud se nic nezměnilo na 20% DPH na Slovensku, tak ještě k tomu ušetříte proti české ceníkové ceně i 1% na DPH, protože byste neplatili našich 21% DPH, ale až těch 20% na Slovensku... Mimochodem, nevím jestli to platí stále, ale jeden čas se vyplatilo koupit auto třeba v Dánsku, jsou tam sice suverénně nejdražší auta, ale jen díky šílenému zdanění A to se právě netýká toho, kdo to auto jen koupí, a hned jako nové vyveze provozovat a přihlásit do jiné EU země (daň se platí vždy až v domácí zemi). A právě díky vysokému zdanění byly ty ceny bez daně hodně nízko. Ale zkoumal jsem to už před několika lety, takže současné cenové rozdíly mezi zeměmi můžou být už úplně jinak. Spíš mám teď dojem že zrovna u nás budou asi jedny z nejnižších...