Rachocení rozvodového řetězu při studeném startu

Ahoj všem,
poslední dva měsíce začal zrána při studeném startu rachotit rozvodový řetěz na Kia Sportage 2017, 1,7 crdi 85kW, najeto poctivých 100 tis km. Po cca 5 sec hluk zmizí jakmile olejové čerpadlo natlakuje napínáky. Jelikož tam jsou dva tak nevím jestli je povolený horní nebo spodní. Odhaduji, že jeden ze dvou napínáků neudrží v klidu tlak a pozvolna odpouští a tím uvolňuje napínací kladku.
Otázka zní: Při těchto km má cenu to řešit? Auto parkuje na rovině, takže by k přeskočení nemělo dojít. Řetěz že by byl na výměnu se mě nezda na těchto km.
poslední dva měsíce začal zrána při studeném startu rachotit rozvodový řetěz na Kia Sportage 2017, 1,7 crdi 85kW, najeto poctivých 100 tis km. Po cca 5 sec hluk zmizí jakmile olejové čerpadlo natlakuje napínáky. Jelikož tam jsou dva tak nevím jestli je povolený horní nebo spodní. Odhaduji, že jeden ze dvou napínáků neudrží v klidu tlak a pozvolna odpouští a tím uvolňuje napínací kladku.
Otázka zní: Při těchto km má cenu to řešit? Auto parkuje na rovině, takže by k přeskočení nemělo dojít. Řetěz že by byl na výměnu se mě nezda na těchto km.