Přehřívání pod zátěží

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod Kias125 » 17.09.2022 23:05

Zdravím, mám takový menší problém.
Vlastním Kia Sorento 1 2.5 CRDI, r.v.2007
Nedávno se mi projevil takový menší neduh a to že při zátěži okolo 3200 ot/min teplota vody vylezla na předposlední štrafek. Četl jsem že maximální otevírací teplota termostatu je 95°C ale když jsem otevřel kapotu měla už klepavy zvuk. Naplnila se přepadová nádobka a uvolnil se tlak. Mám facelift a mám tam přepadovou nádobku + výčko v chladiči nevím jestli to tak má být, predfacelift má klasickou nádobku expanzní.
Termostat, vizkospojka, vodní pumpa jsou nové.....
Po zapnutí topení a vychladnutí jsem ujel 15 km a voda ok, následně jsem 2x vytočil motor ke 4000 ot/min a hadice co vede od chladiče k bloku byla vlažná a nebyla natlakována. nevím už co A kde hledat.
Pro info, nedělá to pořád, udělá to jen občas třeba v létě když se popojíždí v terénu se Zaplou Klímou, nebo :no: když se blbne někde na louce na zadní náhon a otáčky jsou přes 3000. Stačí 3 min a voda je nahoře. :huh: V normálním provozu ani ťuk :drink:
Kias125 Neuvedeno
Nováček
Léta členství
 
Příspěvky: 8  Témata: 4
Registrován: 19.06.2022
Bydliště: Plzeň  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod Beda » 18.09.2022 09:15

Vyzkousel bych radsi i ten novy termostat, zda to neni zmetek, protoze ma zacit otevirat kolem 82C a pak na max. otevrit pri 95C. Da se otestovat v hrnci s varici vodou + teplomerem :idea:
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8252  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km

Re: Přehřívání pod zátěží

Příspěvekod johnyfly1 » 18.09.2022 10:24

so zapnutou klimou? nena auto este jednu elektricku vrtulu ktora sa zapina spolu s klimou?
johnyfly1 Muž
Fanda vozů Kia
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 484  Témata: 20
Registrován: 29.10.2019

Kia Venga (2012)
130000 km @ 8 l/100km


Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé