Kia Sorento II. 2.2crdi 145kw 4x4

Motor, spojka, převodovka a vše kolem.

Kia Sorento II. 2.2crdi 145kw 4x4

Příspěvekod Cheddar » 27.10.2023 14:28

Ahoj všem místním klub mástrům, jdu na vás s dotazem, pokud by to někomu vadilo, prosím o smazání…
Koukáme po novějším a větším vozítku, a našli jsme si Sorento s motorem 2.2crdi 145kw ve 4x4 v manuálu. Rok výroby 2012. Dnes se máme jet podívat, případně odvézt. Ale zajímá mě klasika… nač koukat, po čem jít? Auto je po prvním majiteli, tady v Čechách, do teď servisováno pouze v autorizovaném servisu KIA. Najeto má přes 340tisic, má cenu se bát, a dát od toho nájezdu ruce pryč, nebo ? Na fotkách vypadá auto moc pěkně a zachovale, ale nějaké tipy bych určitě uvítal. Díky moc! :no: z


Edit: na co si dát pozor, a čemu dát větší péči u tohoto motoru?
Cheddar Neuvedeno
Nováček
 
Příspěvky: 1  Témata: 1
Registrován: 27.10.2023
Bydliště: Tábor  Czech Republic (cz)

  • Finanční podpora Kia-Club.org
    CZ: Číslo účtu / kód banky: 2600362987/2010
    SK: Příkaz zadejte jako SEPA platbu (nikoliv jako platbu do zahraničí). Pro SEPA platbu je potřeba zadat číslo účtu ve formátu IBAN. IBAN: CZ9220100000002600362987 , BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Re: Kia Sorento II. 2.2crdi 145kw 4x4

Příspěvekod Beda » 27.10.2023 15:53

Poslech motorou po studenem startu na neprirozene zvuky, zjistit zda majitel nechal preventivne menit casti rozvodu, i kdyz je to retez. Kouknout zda to ma katalyzator a ne DPF (oboji vypada dost podobne, je to za motorem, DPF ma vyvodni trubicky)
Obrázek
Kouknout na podvozek, v tech kilometrech uz bude zazrak, ze tam nebude vice mene vsude koroze. Kouknout zda treba nekde nefouka vyfuk v prorezlych castech. Vzhledem k tomu, ze je to 4x4, tak zkusit nekde na louce, ze 4x4 funguje, to je pak draha sranda to opravovat. Posilovac rizeni je pres hydrauliku, takze kouknout alespon po vytoceni kol na prachovky, zda rizeni netece k tahlum, ale vvubec by bylo nejlepsi se dostat nekam na zvedak a sundat spodni kryt motoru a zjistit jak moc a co jeste treba tece. To same kouknout nahoru na motor pod kryt zda tam neco netece kolem vstriku. Je to toho spousty co kontrolovat a u neceho se bude muset prihmourit oko, protoze uz je to proste starsi vuz.
Uživatelský avatar
Beda Muž
Administrátor
Léta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členstvíLéta členství
 
Příspěvky: 8285  Témata: 327
Registrován: 04.09.2007
Bydliště: Dubí  Czech Republic (cz)
1. sraz Kia-Club.org (1) 2. sraz Kia-Club.org (1) 3. sraz Kia-Club.org (1) Mogul Safety Cup 2009 (1) 4. sraz Kia-Club.org (1) 5. sraz Kia-Club.org (1) 6. sraz Kia-Club.org (1) 7. sraz Kia-Club.org (1)
8. sraz Kia-Club.org (1) 9. sraz Kia-Club.org (1) 10. sraz Kia-Club.org (1) 11. sraz Kia-Club.org (1) 12. sraz Kia-Club.org (1) 13. sraz Kia-Club.org (1) 14. sraz Kia-Club.org (1) 15. sraz Kia-Club.org (1)
16. sraz Kia-Club.org (1) 17. sraz Kia-Club.org (1) 18. sraz Kia-Club.org (1) 10. výročí Kia Clubu (1) 19. sraz Kia-Club.org (1) 20. sraz Kia-Club.org (1) 21. sraz Kia-Club.org (1) 22. sraz Kia-Club.org (1)

Kia Stinger (2017)
86000 km @ 10.2 l/100km


Zpět na Motory / Pohonné ústrojí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé