Ahoj Sorenťáci! Měl jsem také problémy s přívodem paliva u 2,5 CRDI (2002). Auto furt chcípalo. Když jsem to nechal chvilku v klidu, tak jem to pak natočil a jel. Vyměnil jsem pal. filtr a myslel, že to bude ok. Nebylo. Intervaly se, co se počtu najetých km týče, zkracovaly, až jsem jednou jel do lesa na houby a zůstal tam! Stálým startováním jsem vybil baterku. Hned jsem myslel na nejhorší. Čerpadlo ... Ale nafta tam šla. Doma jsem prolez celé palivové ústrojí a zjistil, že jsou přožraný kovový přívody paliva, které jsou šikovně přicvaknutý na rámu auta. Tak jsem je přeřezal, koupil obyčejný palivový hadičky a k nádrži jsem to přichytil stahovacíma páskama. A je po problému. Věřim, že KIA servisu by začali čerpadlem, vstřikama atd. Vlastní zkušenost s jiným problémem. Jinak auto hroznej dříč, hlavně v lese. Dejte pořádný gumy a uvidíte co všechno projede! Škoda, že nemá uzávěrky diferenciálu

. A to že rezne to mě se..e nejvíc. Zdarec kodl21